• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Music & Media (28/6/2010)

28/06/2010

Η ευρύτερη καθίζηση της αγοράς επηρεάζει αναπόφευκτα και τη μουσική βιομηχανία. Όπως γράφαμε σε προηγούμενα φύλλα πολλές συναυλίες έχουν ακυρωθεί, ενώ οι περισσότερες από αυτές που πραγματοποιούνται δεν έχουν την αναμενόμενη κίνηση προβληματίζοντας τους διοργανωτές.

Τα δισκοπωλεία αντιμετωπίζουν αντίστοιχη πτώση με το υπόλοιπο λιανεμπόριο, οι εφημερίδες έχουν πάψει πλέον να δίνουν τα χρήματα που έδιναν για ενθέσεις, ενώ και οι απευθείας διανομές των δισκογραφικών σε περίπτερα είναι πλέον ζημιογόνες.

Αυτό που προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη ανησυχία είναι ότι ακόμα και αυτά που θεωρούσαν ως σταθερά έσοδα από την κινητή τηλεφωνία, πλέον πλήττονται. Οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες το πρώτο πεντάμηνο του έτους έχουν χάσει περίπου το 10% του τζίρου τους, ποσό το οποίο αντιστοιχεί σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, και αυτό αναμφίβολα αντανακλάται και στη μουσική.

Όταν οι καταναλωτές είναι φειδωλοί στο πόσο μιλούν από τα κινητά τους, αναμενόμενο είναι ότι και για ψυχαγωγικό περιεχόμενο δεν θα ξοδέψουν εύκολα.

Οι επόμενοι μήνες αναγκαστικά θα είναι μήνες προσαρμογής για όλο το χώρο της μουσικής βιομηχανίας ο οποίος θα πρέπει να μάθει για μια περίοδο να ζει με λιγότερο έσοδο. Αναπόφευκτα αυτό σημαίνει ότι θα περιοριστούν οι επενδύσεις σε νέο ρεπερτόριο, το οποίο με τη σειρά του σημαίνει ότι θα δίνονται λιγότερες ευκαιρίες σε νέους καλλιτέχνες.

Δυσκολίες σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται να δημιουργήσει η απόφαση αμερικανικού δικαστηρίου η οποία δεν έκανε δεκτή την προσφυγή της Viacom εναντίον του YouTube.

Το δικαστήριο έκρινε ότι εφόσον η εταιρεία της Google παρέχει εργαλεία τα οποία μπορεί είτε ατομικά, είτε μαζικά να αφαιρέσει κανείς περιεχόμενο που θεωρεί ότι χρησιμοποιεί μη αδειδοτημένο υλικό του, δεν έχει ευθύνη.
Η προσφυγή της Viacom έγινε πιο αδύναμη όταν η Google παρουσίασε στο δικαστήριο δεκάδες περιπτώσεις κατά τις οποίες υπάλληλοι της πρώτης ανέβαζαν περιεχόμενο ανώνυμα προκειμένου να κατηγορήσουν στη συνέχεια το YouTube για κακοδιαχείριση!

Ιδιαίτερα επιθετική πολιτική στο χώρο της μουσικής ακολουθεί η Vodafone στην Αγγλία, και δεν αποκλείεται να δούμε κάτι αντίστοιχο να πραγματοποιείται και στην Ελλάδα.

Η εταιρεία προσπαθεί να έχει έντονη παρουσία σε κάθε μουσική δραστηριότητα στην οποία βρίσκονται οι καταναλωτές της. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η συμφωνία της με τη μεγαλύτερη διοργανώτρια συναυλιών, τη Live Nation.

Βάσει αυτής, εισιτήρια συναυλιών θα διατίθενται αρκετές μέρες σε προτεραιότητα για τους πελάτες της Vodafone, ενώ αρκετοί από αυτούς θα έχουν τη δυνατότητα να παίρνουν πακέτα με εμπειρίες τόσο μοναδικές που “τα λεφτά δεν μπορούν να τις αγοράσουν”.

Το ραδιόφωνο εξακολουθεί να είναι ο κυριότερος τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές ανακαλύπτουν τα νέα τραγούδια, σύμφωνα με νεότερη έρευνα στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Μπορεί το ποσοστό να μειώνεται, όμως το γεγονός ότι το 45% του κοινού προτιμά ακόμα και σήμερα το ραδιόφωνο σε μια χώρα με τόσο μεγάλη διείσδυση τεχνολογιών, θα πρέπει να μας δίνει μια εικόνα για το πόσο δυνατό θα εξακολουθήσει να παραμένει και στη χώρα μας για την επόμενη πενταετία τουλάχιστον.

Στο δικό μας ραδιοφωνικο τοπίο θα πρέπει να περιμένουμε το απόλυτο χάος, εφόσον είναι σχεδόν σίγουρο ότι το ενορχηστρωμένο σχέδιο για αλλαγή στο καθεστώς των μετρήσεων πλησιάζει στην εκπλήρωση του.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι στην πιο κρίσιμη περίοδο λόγω κρίσης, για αρκετούς μήνες η αγορά θα μείνει χωρίς μετρήσεις.

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Music & Media Tagged With: Google, Vodafone, Youtube

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Επιδότηση 2,2 εκατ. ευρώ ο «Έρωτας Φυγάς» του Open
  • Στο ΕΣΡ για τη μεταβίβαση του Action 24
  • Αποχώρηση στελέχους από το Open
  • "Το παλιό, το Mega, το oρθόδοξο" σε νέα εποχή
  • Αλλαγή φρουράς στην ΑΝΤΕΝΝΑ Studios
  • Ο ανακριτής «χτυπάει» την πόρτα των χρηστών παράνομων υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης!
  • Τον Αύγουστο η υπόσχεση για τα αθλητικά γεγονότα που θα μεταδίδονται ελεύθερα
  • Και στην ΕΡΤ και στη Nova η Εθνική Μπάσκετ
  • Σεβίλλη – Ρόμα: Ο τελικός του UEFA Europa League έρχεται στην COSMOTE TV
  • H «Έρημη χώρα» έρχεται στο ERTFLIX

Τελευταιες αναρτησεις

  • Δημοσκόποι, προμηθευτές του Ελληνικού Δημοσίου
  • Συντήρηση του ERTFLIX από την ΤΕΛΜΑΚΟ
  • Mega play με τον Τελικό του UEFA Champions League
  • Συνέχισε η ΝΔ τον ειδικό φόρο στη συνδρομητική TV!
  • Κυβερνητική απόφαση: Χωρίς περιορισμό στις εμφανίσεις των βουλευτών σε ραδιόφωνο καιTV

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

Top Posts

  • Επιδότηση 2,2 εκατ. ευρώ ο «Έρωτας Φυγάς» του Open
  • Στο ΕΣΡ για τη μεταβίβαση του Action 24
  • Αποχώρηση στελέχους από το Open
  • "Το παλιό, το Mega, το oρθόδοξο" σε νέα εποχή
  • Αλλαγή φρουράς στην ΑΝΤΕΝΝΑ Studios



Αιχμές

Μία δουλειά είχαν στο υπουργείο παιδείας και στο υπουργείο ψηφιακής Πολιτικής, την πλατφόρμα της περίφημης Τράπεζας Θεμάτων και κατάφεραν να μην την υλοποιήσουν. Ο Κυριάκος Πιερρακάκης, που έχει τον θαυμασμό των δημοσιογράφων, έχοντας βρει έτοιμη υποδομή από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ή πατώντας στην κεντρική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, δεν εμφανίζεται. Η κυρία Νίκη Κεραμέως, ομοίως. Κανείς […]

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ







Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017