• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Σχέδιο ανασύνταξης του ομίλου ΑΝΤ1 με εξαγορά στη Γερμανική αγορά

28/12/2009

Το αποκλειστικό ρεπορτάζ του “Π” για τον ΑΝΤ2

Σχέδιο επανατοθέτησης του ΑΝΤ1 στην τηλεοπτική αγορά με την αλλαγή χαρακτήρα του Μακεδονία TV, επεξεργάζονται οι επιτελείς του Αμαρουσίου. Σύμφωνα με πληροφορίες κατέληξαν στην απόφαση, να αλλάξουν πλήρως το Μακεδονία TV , αλλάζοντας το όνομά του σε ΑΝΤ2 , μεταδίδοντας ταινίες και σειρές κατά τα πρότυπα των κινηματογραφικών καναλιών της Nova, μόνο που σε αντίθεση με τη συνδρομητική TV, θα παρέχει το περιεχόμενο αυτό δωρεάν . Το λανσάρισμα του νέου προγράμματος θα γίνει ως το Μάρτιο και ο στόχος είναι προφανής . Να δημιουργήσει ένα εναλλακτικό πόλο τηλεθέασης που θα συγκεντρώσει έσοδα κόβοντας μερίδια από τους υπόλοιπους σταθμούς με  στόχο να απευθύνεται στη διαφημιστική αγορά προτείνοντας  διαφήμιση σε  διαφορετικούς σταθμούς. Στον ΑΝΤ1 πιστεύουν πως η δημιουργία του ΑΝΤ1, με διαρκή , free to air , μετάδοση ταινιών και σειρών , έχοντας τη συμφωνία με τη FOX , θα μπορέσουν να δημιουργήσουν τον εναλλακτικό πόλο για τον τηλεθεατή, ο οποίος όταν τα μεγάλα κανάλια μεταδίδουν ομοειδές πρόγραμμα (Mega-ANT1 / ANT1- Alpha-star) , αν δεν έχει nova αισθάνεται πως δεν διαθέτει άλλη επιλογή.

Το πλεονέκτημα για την οικογένεια Κυριακού  είναι πως διαθέτει ήδη τον τηλεοπτικό σταθμό και το επιπλέον κόστος δημιουργίας άλλου προγράμματος είναι περιορισμένο εφόσον θα μπορέσει να αξιοποιήσει τις υφιστάμενες συμφωνίες με τα στούντιο και να μεταδώσει τις ταινίες που δεν προβάλει στον ΑΝΤ1 , είτε κάνοντας στον ΑΝΤΕΝΝΑ 2 τη δεύτερη προβολή τους .  Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις τους το επιπλέον κόστος για ένα τέτοιο πρόγραμμα  θα κινηθεί περίπου στα 5-6 εκατ. ευρώ του χρόνο . Με αυτό το δεδομένο , πρόθεσή τους είναι να “σπάσουν» τις τιμές στην αγορά  και να πουλάνε πακέτο , σε μία τιμή, τους δύο σταθμούς, σαν ένα κανάλι με αθροιστική θεαματικότητα που θα ξεπερνά το 20% , άρα και το Mega. Ο διαφημιζόμενος δηλαδή θα ‘αγοράζει» ένα κανάλι (ΑΝΤ1) και θα παίρνει δύο (ΑΝΤ1, ΑΝΤΕΝΝΑ 2)

Αν το σχέδιο υλοποιηθεί η διπλή παρουσία του ομίλου ΑΝΤ1 στη διαφημιστική αγορά εκτιμάται πως θα επιταχύνει τις εξελίξεις για  τη συγκρότηση των  τηλεοπτικών ομίλων, όπως ακριβώς έγινε με το ραδιόφωνο. Όπως για παράδειγμα ο όμιλος Αλαφούζου διαπραγματεύεται διαφημίσεις για 4 σταθμούς (Σκάι, Μελωδία, Red, Freedom) ή η Star Investments (Δρόμος , Rock, DJ, Δίεση) έτσι εκτιμούν πως θα συμβεί και στην τηλεόραση , ανοίγοντας το δρόμο για πιθανές συνεργασίες όπως αυτή του Mega, με το Star, στα οποία κοινός παρονομαστής είναι ο όμιλος Βαρδινογιάννη. Σε ένα τέτοιο τοπίο – αν διαμορφωθεί πάντοτε- ΝΕΤ, Alter και Σκάι, καλούνται να επαναπροσδιορίσουν τη θέση τους στη διαφημιστική αγορά.   Κι όλα αυτά συμβαίνουν καθώς η πλευρά του Θ. Κυριακού θεωρεί πως  ένα μέρος της διαφήμισης που χάνουν  οι τηλεοπτικοί σταθμοί από την κρίση, δεν θα επανέλθει στην τηλεόραση, τα επόμενα χρόνια , αλλά θα κατευθυνθεί στο Internet.

Εκεί προσδιορίζεται και  επόμενη κίνηση του ομίλου. Σύμφωνα με πληροφορίες το τελευταίο διάστημα υπάρχουν  ενδιαφέρον για τη γερμανική αγορά, με στόχο την εξαγορά μιας μεγάλης ιντερνετικής εταιρείας. Στόχος του Θ. Κυριακού είναι να αποκτήσει μια ισχυρή τεχνογνωσία στο Internet , και όχι να φτιάξει και ελληνική εταιρεία, έτσι ώστε να απευθυνθεί άμεσα στην παγκόσμια αγορά του Διαδικτύου, μεταφέροντας, μεταξύ άλλων το προϊόν του ομίλου ΑΝΤ1 στο Internet .

(έντυπη έκδοση Τυπολογιών 25.12.2009)

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Internet, Τηλεόραση Tagged With: Internet, ΑΝΤ1, ΑΝΤ2, Μακεδονία TV

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Αλλάζει το τηλεοπτικό παιχνίδι η συνεργασία Alpha – Star – Nova
  • Ανασκευάζει η "Απογευματινή" για τον Νίκο Παππά
  • Στην κορυφή το ΙΟΝΙΑΝ ΤV
  • Από 80 ως 120 επεισόδια η σειρά "Παραλία" της ΕΡΤ
  • «Πόσο κοστίζει η ΕΡΤ; Πόσοι είναι οι εργαζόμενοι;»
  • «Όχι» στις υπερωρίες, «όχι» στις προσλήψεις
  • Τρεις νέοι μαέστροι στα Μουσικά Σύνολα της ΕΡΤ 
  • Πρόστιμο 15.000 ευρώ στο ΑΡΤ TV για το αντιεμβολιαστικό πείραμα με το κλειδί στον ώμο
  • Μέσω Ολλανδίας η είσοδος των σαουδαράβων σε ΑΝΤ1 – Μακεδονία TV
  • Κινητοποίηση του "Όλοι μαζί μπορούμε" για τους σεισμόπληκτους της Τουρκίας

Τελευταιες αναρτησεις

  • Ακύρωσε το ΕΣΡ την απόφαση για το «Gold for Euros» του Μακεδονία TV
  • Ποιος ο σχεδιασμός για το ERTecho;
  • Ποιοτική έρευνα για την ΕΡΤ
  • Σε νέα ισχυρή εταιρεία
  • Πρόσθετη υπεραξία στις άδειες

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ PARON.GR

Top Posts

  • Αλλάζει το τηλεοπτικό παιχνίδι η συνεργασία Alpha – Star – Nova
  • Ανασκευάζει η "Απογευματινή" για τον Νίκο Παππά
  • Στην κορυφή το ΙΟΝΙΑΝ ΤV
  • Από 80 ως 120 επεισόδια η σειρά "Παραλία" της ΕΡΤ
  • «Πόσο κοστίζει η ΕΡΤ; Πόσοι είναι οι εργαζόμενοι;»

Αιχμές

Το σήμα Nova (αντί για Wind) βλέπουν πλέον οι συνδρομητές της ιστορικής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, μετά τη συγχώνευση των δύο εταιρειών. Δεν θα προκαλέσει καμιά έκπληξη αν η United Media συνεχίσει να ακολουθεί ευρωπαϊκό δρόμο… H ΑΕΚ μετράει το ύψος των δοκαριών και ως εκ τούτου δεν διεξάγεται ο αγώνας και ο συνδρομητής της Nova […]

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ







Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017