Η απόφαση της κυβέρνησης να προσφύγει σε Δημοψήφισμα, είχε πολύ ακριβές επιπτώσεις στα ΜΜΕ –κανάλια, ραδιόφωνα και εφημερίδες. Οι χορηγοί και οι διαφημιστικές εταιρείες, προφανώς για να μην εμπλακούν στην έντονη πολιτική διαμάχη, από την στιγμή που τα ΜΜΕ προβάλλουν διαφημιστικά σποτ των δύο πλευρών του «Ναι» και του «Όχι», απέσυραν από τις αρχές της εβδομάδας τα διαφημιστικά πακέτα τους από τους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, ενώ σοβαρά προβλήματα είχαν οι εφημερίδες και τα περιοδικά. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, τα κανάλια κυρίως έχασαν πάρα πολλά χρήματα.