Τη μείωση των διαφημιστικών εσόδων και τη νέα “μόδα”, τις “επισφάλειες των εταιρειών εξαιτίας της πτώχευσης των διαφημιστικών εταιρειών, επικαλείται η διοίκηση του Star σε 2σέλιδη επιστολή που διένειμε στους εργαζόμενους, πριν από λίγη ώρα, προαναγγέλλοντας περικοπές. “Ο στόχος είναι να συνεχίζει να λειτουργεί ο σταθμός,” κάτι όμως που πρέπει να γίνει “σε άλλη βάση και με χαμηλότερο κόστος” ,αναφέρεται, συμπληρώνοντας πως “η κρίση δυστυχώς ήρθε στο Star και πρέπει να την αντιμετωπίσουμε”.
Η διοίκηση του καναλιού αναφέρει πως οι μέτοχοι του, “έχουν στηρίζει το σταθμό με πάνω από 30 εκατ. ευρώ και είναι διατεθειμένοι να συνεχίζουν να τον στηρίζουν , αλλά με κάποια όρια”. Η δυνατότητα χρηματοδότησης δεν μπορεί να είναι απεριόριστη” αναφέρεται στην επιστολή μιλώντας για τον όμιλο Βαρδινογιάννη. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρατίθενται τα διαφημιστικά έσοδα το Νοέμβριο του 2011 μειώθηκαν στα 27 εκατ. εκατ. ευρώ, έναντι 37 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα το 2010 και 74 εκατ. ευρώ τον ίδιο μήνα του 2007. “Το πρόβλημα είναι ακόμη μεγαλύτερο στον τηλεοπτικό κλάδο από την αύξηση των επισφαλειών των εταιρειών, λόγω πτώχευσης διαφημιστικών εταιρειών και τη μεγάλη δυσκολία των τραπεζών (λόγω της κρίσης ρευστότητας) να χρηματοδοτήσουν τις απαιτήσεις τους.”