Τηλεόραση με λιγότερους σταθμούς και στρατό απολυμένων εργαζομένων. Το σενάριο για τα 2+1 κανάλια ίσως και να υλοποιηθεί, κάτω από την πίεση της ύφεσης. Κι αυτό είναι το καλό σενάριο… Η αρχή γίνεται από το δημόσιο, το οποίο ως γνωστό, πάντοτε ανοίγει το δρόμο με το κλείσιμο της ΕΤ1. Η προοπτική της πτώσης της διαφημιστικής δαπάνης στα 350 εκατ. ευρώ, από τα 620 εκατ. ευρώ το 2009, φέρνουν πιο κοντά τις συγχωνεύσεις, τις συνεργασίες και τα λουκέτα.
Αναλυτικά στο http://media-industry.blogspot.com/