Η κινητή τηλεφωνία και τα τρόφιμα είναι οι πρώτοι σε διαφήμιση στα τηλεοπτικά κανάλια για το 2011. Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις διαφημιστικής δαπάνης έδωσαν για το 2011 από 119 εκατομμύρια για τη διαφήμιση των προϊόντων τους. Αντιθέτως η μεγαλύτερη πτώση εντοπίζεται στη διαφήμιση των δημόσιων φορέων που μειώθηκε κατά 47,7%, από 12,3 εκατ. ευρώ που έδωσαν οι φορείς του δημοσίου στην τηλεόραση το 2010, Πέρυσι διαφημίστηκε με το ποσό των 6,4 εκατ. ευρώ.