Η μείωση στην ονομαστική διαφημιστική δαπάνη συνεχίζεται. Στο πρώτο 10μήνο του έτους το σύνολο εξατμίστηκαν 239 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα η ονομαστική διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε κατά 15,5% στο 1.300.877 ευρώ, έναντι 1.539.448 ευρώ, το 10μηνο του 2010. Η τηλεόραση είναι ο μοναδικός κλάδος που έχει αντιστάσεις, χάνοντας μόλις 3,96% και συνολικά ονομαστική δαπάνη 458 εκατ. ευρώ, έναντι 476 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περίοδο του 2010.
αναλυτικά στο http://media-industry.blogspot.com