Σε οριακή κατάσταση βρίσκονται τα έσοδα του Mega. Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση του καναλιού προχώρησε σε μια επιθετική κίνηση, μειώνοντας σε 2 ευρώ το δευτερόλεπτο το κόστος διαφήμισης σε όλες τις ζώνες. Οι άλλοι σταθμοί, που πληροφορήθηκαν την κίνηση αυτή από τις διαφημιστικές εταιρείες, δεν είναι διατεθειμένοι να ακολουθήσουν. Τα διευθυντικά στελέχη των σταθμών έχουν αποφασίσει να μην προχωρήσουν σε νέες παραγωγές μέχρι να ξεκαθαρίσει το πολιτικό σκηνικό.