ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
O Alpha μονοπώλησε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού το Σαββατοκύριακο 21 και 22 Δεκεμβρίου 2019, με τρεις εκπομπές του.
Ο Νίκος Μάνεσης ξεκίνησε από το πρωί του Σαββάτου 21/12, αγγίζοντας την κορυφή της τηλεθέασης στο σύνολο του κοινού, με μέσο όρο 22,2%, αλλά και στο δυναμικό κοινό 18-54, με 18,5%. Την ίδια μέρα, το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» αναδείχθηκε και slot winner αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό 4,2 μονάδες ( ΣΚΑΪ 18,1%, ΑΝΤΕΝΝΑ 9,5%, STAR 8,8%, OPEN 8,5%).
Την Κυριακή, ο Νίκος Μάνεσης όχι μόνο διατήρησε την πρωτιά, αλλά ανέβασε τα νούμερα της εκπομπής του με ποσοστό 26,1% στο σύνολο του κοινού και 24,3% στο δυναμικό 18-54. Ο ανταγωνισμός έμεινε αρκετά πίσω με 12,5 μονάδες διαφορά (ΣΚΑΪ 13,6, OPEN 11,8, STAR 8,9, ANTENNA 5,9). Σε επιμέρους ανδρικό κοινό άγγιξε την Κυριακή 22/12 το 29,8% και σε επιμέρους γυναικείο το 34,6%. Την Κυριακή 22/12, παρακολούθησαν την εκπομπή έστω και για 1 λεπτό 1,620,000 τηλεθεατές.
Τη σκυτάλη της πρωτιάς παρέλαβε η εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού «Καλύτερα δε γίνεται», το Σάββατο 21/12 με 16,4% και σε επιμέρους κοινό το 24,5%, καθιστώντας την την αγαπημένη εκπομπή του τηλεοπτικού κοινού την ώρα προβολής της. Την Κυριακή 22/12, η τηλεθέαση έφτασε το 18% και το 18,4% στο δυναμικό κοινό, ενώ σε επιμέρους γυναικείο κοινό άγγιξε το 21,3%. Ο ανταγωνισμός έμεινε πίσω κατά 4,7 μονάδες (STAR 13, ANTENNA 9,2, OPEN 7,3, ΣΚΑΪ 7,2). Την ίδια μέρα, 1,809,000 τηλεθεατές, είδαν έστω και για 1 λεπτό την Ναταλία και την παρέα της.
Το μαγειρικό εργαστήρι του Άκη Πετρετζίκη, «Kitchen Lab», διατήρησε στην κορυφή τον Alpha για το Σαββατοκύριακο 21 και 22 Δεκεμβρίου και την ώρα προβολής του. Συγκεκριμένα, συγκέντρωσε το 16,9% στο σύνολο του τηλεοπτικού κοινού και το 14,3% στο δυναμικό για το Σάββατο 21/12, φτάνοντας έως και το 24,4% σε επιμέρους κοινό. Την Κυριακή 22/12, ακόμα περισσότερος κόσμος «μαγείρεψε» με τον Άκη, με το 19,1% του συνόλου του τηλεοπτικού κοινού, αλλά και το 19,9% του δυναμικού, να συντονίζονται στη συχνότητα του Alpha την ώρα προβολής της εκπομπής του. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό, η τηλεθέαση έφτασε το 26,7%.