Αυστηρή σύσταση απηύθυνε το ΕΣΡ προς όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς για τις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Όπως επισημαίνεται, τα κανάλια προχωράνε στην απάλειψη του οπτικού ή ηχητικού μέσου επισήμανσης που χρησιμοποιείται για τον διαχωρισμό των διαφημιστικών μηνυμάτων από το λοιπό τηλεοπτικό πρόγραμμα, με αποτέλεσμα να μη γίνεται άμεσα αντιληπτή η διαφήμιση. Το ΕΣΡ υπενθυμίζει στους σταθμούς πως η τηλεοπτική διαφήμιση και η τηλεπώληση πρέπει να είναι εύκολα αναγνωρίσιμες και σαφώς διακριτές από το συντακτικό περιεχόμενο του προγράμματος μέσω οπτικών ή/και ακουστικών ή/και χωρικών μέσων. Η κίνηση αυτή θεωρείται προπομπός μεγαλύτερης παρέμβασης που θα ακολουθήσει.