Η επικοινωνιακή καμπάνια του Μαξίμου είναι φανερό πως μετατοπίστηκε.
Η ΝΔ χρησιμοποιεί τον δωρεάν διαφημιστικό χρόνο που πληρώνει το ελληνικό δημόσιο σε μια δική της αποκλειστικά εκστρατεία, η οποία πλέον δεν απευθύνεται στο ευρύ κοινό, σε όλους τους πολίτες. Αθέατα αλλά ξεκάθαρα η προσέγγγιση των διαφημιστικών μηνυμάτων της Ν.Δ δεν στοχεύουν σε μια εκλογική νίκη αλλά στην επόμενη ημέρα στο κόμμα.
Ο Αντώνης Σαμαράς δείχνει να επιχειρεί μια θορυβώδη, δήθεν ηρωϊκή έξοδο από την πρωθυπουργία και να ετοιμάζεται για ένα δεύτερο γύρο σκληρής μάχης. Μεταλλάσσοντας για αυτό το κόμμα της Ν.Δ.
Η συνέχεια στο mediatvnews.gr