Στα δύο έσπασε η προμήθεια του έργου για τη νέα διαφημιστική καμπάνια της ΕΡΤ. Όπως προκύπτει από τις αποφάσεις που αναρτήθηκαν στη «Διαύγεια», το ΔΣ της εταιρείας ενέκρινε έναν διαγωνισμό για την προμήθεια υπηρεσιών διαφημιστικής εκστρατείας, με την οποία θα προωθεί το νέο πρόγραμμα της ΕΡΤ, με δαπάνη ύψους 60.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ για έξι μήνες. Ενέκρινε και έναν δεύτερο διαγωνισμό για την προμήθεια διαφημιστικών ταινιών στο πλαίσιο της προβολής και προώθησης του προγράμματος, πάλι ύψους 60.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Συνήθως, στις αναθέσεις διαφημιστικών εκστρατειών στην αγορά, η εταιρεία που αναλαμβάνει το έργο της διαφημιστικής εκστρατείας είναι αυτή που διαθέτει και τα διαφημιστικά σποτ. Πρακτική που δεν υιοθέτησε η διοίκηση της ΕΡΤ για τη δική της καμπάνια.