Λανθασμένα στοιχεία τηλεθέασης από τη Nielsen-“Έχασε” 1 εκατ. τηλεθεατές!
Επί 3 ημέρες η εταιρεία μέτρησης τηλεθέασης Nielsen έδινε λάθος στοιχεία για την απήχηση των προγραμμάτων των τηλεοπτικών σταθμών την πιο κρίσιμη στιγμή του ανταγωνισμού. Πρόκειται για το τριήμερο 9, 10 και 11 Οκτωβρίου 2023 στη ζώνη prime time την ώρα του μεγάλου ανταγωνισμού, όπου έχουν δαπανηθεί εκατομμύρια ευρώ από τους σταθμούς για την παραγωγή … Continue reading Λανθασμένα στοιχεία τηλεθέασης από τη Nielsen-“Έχασε” 1 εκατ. τηλεθεατές!
Copy and paste this URL into your WordPress site to embed
Copy and paste this code into your site to embed