Ένα νέο μοντέλο δημοσιογραφικής εργασίας αναδύεται στον χώρο του διαδικτύου, χωρίς, ωστόσο, όρους και κανόνες προστασίας των εργαζομένων. Εταιρείες παροχής ιντερνετικών και ψηφιακών εμπορικών υπηρεσιών προσλαμβάνουν δημοσιογράφους για την παραγωγή ειδησεογραφικού περιεχομένου, το οποίο διοχετεύεται και δημοσιοποιείται σε δεκάδες ιστοσελίδες, κεντρικές και περιφερειακές. Οι ίδιες οι εταιρείες λειτουργούν πλειάδα θεματικών διαδικτυακών ιστοσελίδων στις οποίες δημοσιεύεται το «κοινό» ειδησεογραφικό περιεχόμενο.