Η εμφάνιση του “κυρίου Τραπεζίκου” με το λογότυπο στο φούτερ συνιστά γκρίζα διαφήμιση, η οποία απαγορεύεται από τη νομοθεσία. Ειδικά στα δελτία ειδήσεων απαγορεύεται ρητά η έμμεση προβολή διαφημιζομένων με κάθε. Φαίνεται πως οι “αναλυτές” ζήλεψαν την “πρακτική” των αθλητών που εμφανίζονταν με λογότυπα στα ρούχα τους, όταν πηγαίνουν στο στούντιο της τηλεόρασης.
‘Αραγε, το ΕΣΡ με τη νέα σύνθεση θα ασχοληθεί με την έμμεση προβολή των μεγάλων πολυεθνικών της ένδυσης;