Ο Όμιλος στρατηγικής επικοινωνίας Action Global Communications παρουσίασε τη νέα, φρέσκια και απλοποιημένη εταιρική του ταυτότητα, που αντανακλά την εξέλιξη της εταιρείας – της οποίας ηγείται πλέον ως νέος CEO ο κ. Chris Χριστοδούλου, αναλαμβάνοντας τα ηνία από τον ιδρυτή της εταιρείας και Πρόεδρο του Δ.Σ., κ. Τώνη Χριστοδούλου.
Στα 45 χρόνια δραστηριοποίησης της, ως μία πρωτοπόρα κυπριακή εταιρεία, η Action Global Communications, έχει εξελιχθεί σε ένα από τα κορυφαία ανεξάρτητα δίκτυα στρατηγικής επικοινωνίας στη Ρωσία, την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, τη Βαλτική, τα Βαλκάνια, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική. Με τη ραγδαία εξέλιξη των ψηφιακών τεχνολογιών, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, η Action Global Communications προχώρησε στην ενίσχυση των προσφερόμενων υπηρεσιών της, εστιάζοντας σε ακόμη πιο ολοκληρωμένα προγράμματα επικοινωνίας που καλύπτουν τόσο το offline, όσο και το online πεδίο προβολής των πελατών της. Ως αποτέλεσμα των αναβαθμισμένων της υπηρεσιών, φυσική εξέλιξη ήταν και η ενσωμάτωση της νέας εταιρικής ταυτότητας που σχεδιάστηκε σε ένα απλό και μοντέρνο μοτίβο για να εκπροσωπεί την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας που η Action Global Communications παρέχει στο σύνολο του δικτύου της.
Ο νέος CEO της Action Global Communications, κ. Chris Χριστοδούλου, δήλωσε: «Ενώ η μακρά πορεία της Action βασίζεται στην παροχή παραδοσιακών υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων, τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε όλοι πολύ έντονα την άνθηση της τεχνολογίας και της ψηφιακής επικοινωνίας. Αυτό επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνουμε τις στρατηγικές επικοινωνίας, με την πλειοψηφία των πελατών μας να επιδεικνύουν αυξημένο ενδιαφέρον για υπηρεσίες digital PR, καθώς ο ρόλος του ψηφιακού κομματιού της επικοινωνιακής εξίσωσης έχει αναβαθμιστεί αισθητά. Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο επιλέξαμε τη δημιουργία του εξειδικευμένου τμήματος Action Digital, που στεγάζεται στα κεντρικά του Ομίλου στη Λευκωσία».
Αν και ο Όμιλος Action Global Communications διατηρεί γραφεία σε 40+ αγορές, με τον αριθμό του προσωπικού της να ξεπερνά τα 380 άτομα, στρατηγική προσέγγιση αποτελεί η ενδυνάμωση των περιφερειακών της κέντρων στο Ντουμπάι, τη Ρωσία, το Καζακστάν, την Κύπρο, την Ελλάδα, το Βέλγιο και την Αλγερία, με στόχο την απλοποίηση των διαδικασιών και την ενίσχυση της «τοπικής προσέγγισης» των εκστρατειών επικοινωνίας που εφαρμόζει.
«Δουλεύουμε με αρκετές πολυεθνικές και είναι εμφανές σε εμάς, το πλεονέκτημα του να έχεις τοπικά γραφεία και προσωπικό σε κάθε χώρα», επεσήμανε ο κ. Χριστοδούλου. «Υπάρχει μια εντυπωσιακή ποικιλομορφία στις βασικές αγορές και αναπόσπαστο κομμάτι των υπηρεσιών μας είναι να συμβουλεύουμε πελάτες οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε περιοχές με έντονη πολιτιστική ανομοιομορφία, διασφαλίζοντας ότι οι δράσεις τους θα στεφθούν με επιτυχία, έχοντας απτά αποτελέσματα». Η συνεχώς αυξανόμενη ικανότητα του δικτύου της Action να λειτουργεί βάσει των ιδιαιτεροτήτων της κάθε χώρας, είναι επίσης βασική παράμετρος για τη προώθηση της συνεργασίας του Ομίλου με την Ευρωπαϊκή Ένωση, για την υλοποίηση εξειδικευμένων δράσεων, που συντονίζονται από το εξειδικευμένο τμήμα Action Diplomacy και την ομάδα του γραφείου της εταιρείας στις Βρυξέλλες.
«Αν και μετράμε ήδη 45 χρόνια επιτυχίας, παρατηρούμε με ενθουσιασμό τη συνεχή μετεξέλιξη των δημοσίων σχέσεων και πιστεύουμε ότι για την Action, αυτή ήταν μόνο η αρχή», κατέληξε ο κ. Χριστοδούλου.