Τα 552 δισ. δολάρια έφθασε η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 7,2% σε σχέση με το 2017, σύμφωνα με το Magna Report. Στη μεγάλη αύξηση υπήρξε συνεισφορά των μεγάλων αθλητικών γεγονότων, όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο της Ρωσίας και οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες. Μεγάλη αύξηση, σύμφωνα με την ανακοίνωση, κατέγραψε η ψηφιακή διαφήμιση, που έφθασε παγκοσμίως τα 251 δισ. δολάρια, ενώ η τηλεόραση απορρόφησε 184 δισ. δολάρια, με αύξηση 3,4%. Για το 2019 εκτιμάται περαιτέρω αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης.