Στην προκήρυξη της θέση του Γενικού Διευθυντή Marketing & Εμπορικής Εκμετάλλευσης προχώρησε η ΕΡΤ, με βάση το νεο οργανόγραμμα. Η θέση “είναι πλήρους απασχόλησης και η θητεία του/ης θα καθορισθεί με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου”. Η προθεσμία υποβολής λήγει τη Παρασκευή, 15 Μαΐου.
Στις αρμοδιότητες της περιλαμβάνονται ιδίως “η προβολή και επικοινωνία όλων των προγραμμάτων της ΕΡΤ και στα 3 μέσα, η ευθύνη της υλοποίησης της ανάδειξης του περιεχομένου μέσα από τα ψηφιακά μέσα, η έρευνα της αγοράς με σκοπό την κατανόηση των καταναλωτικών αναγκών και προτιμήσεων, καθώς και η εμπορική αξιοποίηση του ραδιοτηλεοπτικού χρόνου και του διαδικτυακού χώρου”.