Συνεχίζουν να προκαλούν ερωτήματα τα ποσοστά που ανακοινώνει η Nielsen. Σχεδόν καθημερινά υπάρχουν στοιχεία για την πορεία των εκπομπών, που δεν μπορούν εύκολα να ερμηνευτούν, ενώ ο ίδιος ο πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδας, Γρηγόρης Αντωνιάδης, έσπευσε να δηλώσει πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τη μέτρηση της Nielsen, αποδίδοντας τον θόρυβο στους δημοσιογράφους.
Προς το παρόν πάντως δεν έχει ενημερωθεί ούτε το ΕΣΡ (!) για το ποια εταιρεία ανέλαβε, για λογαριασμό της Επιτροπής Έρευνας Ελέγχου Τηλεθέασης, να αξιολογήσει τα προβληματικά στοιχεία που εξέδιδε επί τουλάχιστον τρεις μέρες τον Οκτώβριο η Nielsen. Επίσης, η εταιρεία μέτρησης δεν έχει ανακοινώσει από τη μεριά της τον ετήσιο απολογισμό, το λεγόμενο και «Year Book». Προκαλεί εντύπωση, επίσης, το γεγονός ότι τα κόμματα της αντιπολίτευσης δεν ζητούν από την κυβέρνηση να υπάρξει έλεγχος στην υπόθεση των ποσοστών τηλεθέασης, ώστε να γνωρίζουν οι πάντες, με στοιχεία που θα είναι προσβάσιμα από όλους, αν το «νόμισμα» της τηλεθέασης είναι σωστό ή όχι.