Αναβρασμός επικρατεί στο “Έθνος” μετά την επίσημη κοινοποίηση από τους αρχισυντάκτες τελεσίγραφου του Φώτη Μπόμπολα. Ή θα δεχθούν οι δημοσιογράφοι 10% μείωση μισθών σε μισθούς άνω των 1.300 ευρώ από την 1η Ιουνίου ή θα γίνουν 100 απολύσεις! Όπως μεταφέρθηκε στους συντάκτες ο εκδότης είπε πως θα βάζει λεφτά στην εφημερίδα ως τον Οκτώβριο και αν δεν δεχθούν μειώσεις μισθών θα κάνει απολύσεις. Η γραμμή “Αγγελιοφόρου” μεταφέρεται και στα αθηναϊκά Μέσα αφού, όπως πάλι ακούστηκε, το ίδιο θα ανακοινωθεί και στον ΔΟΛ
Αναβρασμός στο “Έθνος”
Αναβρασμός επικρατεί στο “Έθνος” μετά την επίσημη κοινοποίηση από τους αρχισυντάκτες τελεσίγραφου του Φώτη Μπόμπολα. Ή θα δεχθούν οι δημοσιογράφοι 10% μείωση μισθών σε μισθούς άνω των 1.300 ευρώ από την 1η Ιουνίου ή θα γίνουν 100 απολύσεις! Όπως μεταφέρθηκε στους συντάκτες ο εκδότης είπε πως θα βάζει λεφτά στην εφημερίδα ως τον Οκτώβριο και αν δεν δεχθούν μειώσεις μισθών θα κάνει απολύσεις. Η γραμμή “Αγγελιοφόρου” μεταφέρεται και στα αθηναϊκά Μέσα αφού, όπως πάλι ακούστηκε, το ίδιο θα ανακοινωθεί και στον ΔΟΛ
