Με την υπογραφή του Πέτρου Μάη και μείωση κατά 1.000 ευρώ, δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η έγκριση για υπερωριακή απασχόληση υπαλλήλων της ΝΕΡΙΤ για τους μήνες Σεπτέμβριο, Οκτώβριο και Νοέμβριο. Με δεδομένο ότι η ΝΕΡΙΤ δεν διέθετε τον Σεπτέμβριο και Οκτώβριο προσωπικό με συμβάσεις αορίστου χρόνου, τις υπερωρίες θα πληρωθούν οι «δανεικοί» συμβασιούχοι της Δ.Τ! Η απόφαση που δημοσιεύθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου ορίζει πως για τους 3 μήνες θα δοθούν 25.146 ευρώ για περίπου 40 άτομα, δημοσιογράφοι, διοικητικοί και υπάλληλοι πληροφορικής.
Υπερωρίες από τη ΝΕΡΙΤ στους “δανεικούς” συμβασιούχους της ΔΤ
Με την υπογραφή του Πέτρου Μάη και μείωση κατά 1.000 ευρώ, δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η έγκριση για υπερωριακή απασχόληση υπαλλήλων της ΝΕΡΙΤ για τους μήνες Σεπτέμβριο, Οκτώβριο και Νοέμβριο. Με δεδομένο ότι η ΝΕΡΙΤ δεν διέθετε τον Σεπτέμβριο και Οκτώβριο προσωπικό με συμβάσεις αορίστου χρόνου, τις υπερωρίες θα πληρωθούν οι «δανεικοί» συμβασιούχοι της Δ.Τ! Η απόφαση που δημοσιεύθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου ορίζει πως για τους 3 μήνες θα δοθούν 25.146 ευρώ για περίπου 40 άτομα, δημοσιογράφοι, διοικητικοί και υπάλληλοι πληροφορικής.
