
Τους πρώτους γενικούς διευθυντές, απέκτησε το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Πρόκειται για τον Παντελή Ορφανίδη που ανέλαβε Γενικός Διευθυντής Διοικητικών και Οικονομικών και τον Πέτρου Τρουπιώτη, ο οποίος ανέλαβε Γενικός Διευθυντής Ενημέρωσης.
Οι δυο γενικοί που προσελήφθησαν μετά από τον Διαγωνισμό ανέλαβαν ήδη τα καθήκοντα τους, όμως ακόμα δεν έχουν βρεθεί τα γραφεία που θα καθίσουν και έτσι γυρίζουν στους διαδρόμους των ορόφων.
Στο Πρακτορείο οι 250 περίπου εργαζόμενοι στην Αθήνα και περίπου 50 άλλοι σε όλη την χώρα, περιμένουν να δουν αν με την έλευση των δυο γενικών θα μπορέσει να υπάρξει ηρεμία στην διοικητική πυραμίδα του δημοσίου πρακτορείου μια και όπως λένε οι σχέσεις Προέδρου Άριας Αγάτσα και Διευθύνουσας Συμβούλου Χριστίνα Συναρέλλη δεν είναι και οι πιο αρμονικές.
Όπως, εκκρεμεί πότε θα προσληφθούν οι 25, δημοσιογράφοι που έχουν περάσει στον διαγωνισμό αλλά, ακόμα περιμένουν στο ακουστικό τους, καθώς και τι θα γίνει με πάνω από 20 δημοσιογράφους που έχουν πάρει σύνταξη, αλλά βρίσκονται ακόμα δτο ΑΠΕ.
Η ΕΣΗΕΑ, ζητάει εδώ και καιρό να αποχωρήσουν ώστε να «ανοίξουν» θέσεις για νέες προσλήψεις και θυμίζουμε πως στο ΔΣ του ΑΠΕ θυμίζουμε συμμετέχει η Πρόεδρος της ένωσης Μαρία Αντωνιάδου, ως μέλος. Τη θέση αυτή για τις προσλήψεις υποστηρίζει η Πρόεδρος του ΑΠΕ Άρια Αγάτσα, πρώην αντιπρόεδρος της ΕΣΗΕΑ.
Όμως, δεν φαίνεται να έχουν την ίδια άποψη, ούτε η Διευθύνουσα Σύμβουλος κ Χρ Συναρελλη, ούτε ο νέος Γενικός Διευθυντής Π. Τρουπιώτης. Κατι βεβαια που προκαλεί ένα ακόμα σημείο τριβής ανάμεσα τους.
Μαθαίνουμε επίσης πως υπάρχει πρόβλημα με την ταυτόχρονη εργασία ορισμένων “εκλεκτών” δημοσιογράφων σε ΕΡΤ και ΑΠΕ ταυτόχρονα, ασχέτως αν γίνεται μέσω εταιρείας παραγωγών που συνεργάζεται με την κρατική ραδιοτηλεόραση. Μην γίνει κανένας έλεγχος…
Στην ΕΡΤ, τώρα, συσσωρεύονται καταγγελίες κατά διευθυντή τομέα για τη συμπεριφορά του και ενώ η φημολογία για τις αλλαγές συνεχίζεται και αναβαθμίζεται καθώς υπάρχει και το ενδεχόμενο του ανασχηματισμού. Αν ο Πρωθυπουργός προχωρήσει σε αυτή την κίνηση και υπάρξει αλλαγή και στη θέση του υφυπουργού στον Πρωθυπουργό, τότε οι ισορροπίες θα αλλάξουν και στην ΕΡΤ. Αλλιώς, με μικρές αλλαγές στα πρόσωπα θα συνεχιστεί η πορεία της ΕΡΤ προς τις εκλογές.
Ο Παύλος Μαρινάκης είναι μέχρι στιγμής ο πιο παραγωγικός υφυπουργός της ΝΔ, στα 7 χρόνια της διακυβέρνησης με σειρά νόμων και νομοσχεδίων. Στην ΕΡΤ πάντως έχει αντιληφθεί πως το σχήμα δεν λειτουργεί και πως πρέπει άμεσα να γίνουν αλλαγές.
