
Στη μάχη για τα δικαιώματα των διοργανώσεων του ποδοσφαίρου και του μπάσκετ υπάρχουν τουλάχιστον δύο ισχυρές δυνάμεις. Από τη μία η συμμαχία των Θ. Κυριακού- Γ. Βαρδινογιάννη και Β. Μαρινάκη που σχεδίαζε να συγκεντρώσει το σύνολο των ομάδων και των διοργανώσεων μέσω της Percapita με την προοπτική να μεταδοθούν από τη μεθεπόμενη σεζόν από τον ΑΝΤ1+.
Στην προοπτική δημιουργίας μονοπωλίου στο πεδίο των δικαιωμάτων υπήρξε η αντεπίθεση του ΣΚΑΪ και της διαμόρφωση μίας άλλης πλατφόρμας με μεγάλες διοργανώσεις και ομάδες, διευρύνοντας έτσι τον ανταγωνισμό. Έτσι για παράδειγμα η ΑΕΚ για τη μεθεπόμενη χρονιά θα έχει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο προτάσεις και όχι να ακολουθήσει το δρόμο της μίας εταιρείας.
Και προφανώς τα κεφάλαια υπάρχουν και από τις δύο πλευρές για να πετύχουν τους στόχους τους και να συγκεντρώσουν δικαιώματα, ενώ υπάρχει και το ενδιαφέρον από τις πλατφόρμες του εξωτερικού για συνεργασίες.
Κατά τα λοιπά. Γράφαμε την περασμένη Κυριακή στην έντυπη έκδοση για το νέο πονοκέφαλο για τους ιδιοκτήτες των περιφερειακών σταθμών.
Η διάταξη του Κυριάκου Πιερρακάκη για την τριετή καταβολή του κόστους μετάδοσης των περιφερειακών σταθμών από την Digea προσκρούει στη γραφειοκρατία του υπουργείου Οικονομικών. Ενώ το άρθρο όριζε πως η κάλυψη του ποσού θα γίνεται από τον κρατικό προϋπολογισμό αναδρομικά από την 1η Ιανουαρίου του 2026, η καταβολή του ποσού προς τους σταθμούς θα γίνεται στο τέλος κάθε χρόνου. Όμως, φαίνεται, να επικρατούν δεύτερες σκέψεις και η ΚΥΑ που εκδοθεί δεν θα εκτροχιάσει το σχεδιασμό των περιφερειακών σταθμών.
Ο υπουργός εθνικής οικονομίας και οικονομικών δεν θέλει κι άλλες αναποδιές, ενόψει των εκλογών.
