Σε περίπου 364 εκατ. ευρώ ανήλθε το 2024 η αγορά της ψηφιακής διαφήμισης στην Ελλάδα Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στη 19η έκδοση του AdEx Benchmark Report του ΙΑΒ Εurope, αναλύοντας δεδομένα από 30 χώρες της Ευρώπης. Η Ελλάδα βρίσκεται στην 21η θέση σε μέγεθος αγοράς και στην 13η στο ρυθμό ανάπτυξης ο οποίος υπολογίζεται πως ανήλθε στο 12,8%. Η ανοδική αυτή τάση της ψηφιακής διαφήμισης έχει μπει στο στόχαστρο των τεσσάρων σταθμών Mega, Alpha, Star, ANT1 που πιστεύουν πως μπορολύ ννα στηρίξουν το σχέδιο για την ελεύθερη τηλεοπτική πλατφόρμα με έσοδα από τη διαφήμιση αυτού του χώρου