• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Χρηματοδότηση στα media από τη διαφήμιση με νέους όρους

30/04/2017

  • Καμπάνιες μόνο στα εγγεγραμμένα sites

 

 

Η χρηματοδότηση των ΜΜΕ μέσω της διαφήμισης μπαίνει στο τραπέζι με το σχετικό πολυνομοσχέδιο που φέρνει η κυβέρνηση. Οι παρεμβάσεις αφορούν την τηλεόραση και το internet, με στόχο αφενός να απομακρυνθούν οι διάφοροι «μεσάζοντες» και αφετέρου να λειτουργήσει η διαδικτυακή αγορά με κάποιους υποτυπώδεις κανόνες.

Για την τηλεόραση και η ΕΙΤΗΣΕΕ συμφωνεί πλέον στην καθιέρωση ηλεκτρονικής πλατφόρμας για απευθείας συναλλαγές ανάμεσα στους σταθμούς και στους φορείς της διαφημιστικής αγοράς. Όμως, η ΕΙΤΗΣΕΕ, η ΕΔΕΕ και ο ΣΔΕ θέλουν να τελεί υπό τον έλεγχο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, ενώ η κυβέρνηση θα αναθέσει τη λειτουργία της σε ιδιωτική εταιρεία και στο ΕΣΡ.

Για το internet η παρέμβαση έχει ξεκινήσει με τη σύνταξη του Μητρώου ηλεκτρονικών ΜΜΕ και μέχρι τώρα έχει ολοκληρωθεί η πιστοποίηση 231 διαδικτυακών Μέσων. Η ενημέρωση της λίστας θα είναι διαρκής, καθώς η εγγραφή νέων μελών συνεχίζεται.

Στόχος του υπουργείου είναι «να ολοκληρωθεί η ρύθμιση ενός άναρχου τοπίου, με γκρίζες διαδικτυακές ζώνες, εκβιασμούς, ιστότοπους ανύπαρκτης επισκεψιμότητας, που απολάμβαναν δυσθεώρητα κονδύλια κρατικής διαφήμισης». Στην ίδια κατεύθυνση, το υπουργείο θεσπίζει το σήμα πιστοποίησης μέλους του Μητρώου, το οποίο θα φέρει σε εμφανές σημείο της αρχικής σελίδας του κάθε εγγεγραμμένο διαδικτυακό Μέσο, ώστε να γνωρίζουν οι –υπόχρεοι ενημέρωσης για την κατανομή της κρατικής διαφήμισης– φορείς ποια Μέσα δικαιούνται διαφημιστικά κονδύλια.

Πλέον, όσοι δεν είναι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο δεν μπορούν να λαμβάνουν διαφήμιση από το Δημόσιο, τα υπουργεία και τις ΔΕΚΟ. Για να αποκτήσουν αυτήν τη δυνατότητα, θα πρέπει να άρουν το καθεστώς της ανωνυμίας και να δώσουν τα στοιχεία των μετόχων τους στη ΓΓΕΕ. Επιπλέον, τα μέλη θα έχουν δωρεάν παροχή της Υπηρεσίας Εντοπισμού Λογοκλοπής, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Συλλογικής Διαχείρισης Έργων του Λόγου κ.ά.

Πόση, όμως, είναι η διαφήμιση στα ελληνικά sites; Αν και, δυστυχώς, δεν υπάρχουν στοιχεία για τους μεγάλους παίκτες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, όπως η Google, το YouTube και το facebook, τα στοιχεία δείχνουν πως υπάρχει στροφή προς το internet. Η έρευνα του IAB Hellas, με τη συνεργασία 22 Publishers / Networks, με 133 επιμέρους sites, δείχνει άνοδο της τάξεως του 12,7%. Τα sites συγκέντρωσαν συνολικά διαφημιστικά έσοδα ύψους 77,2 εκατ. ευρώ (+12,7%) έναντι 67 εκατ. ευρώ το 2015, έχοντας αισθητά μειωμένο κόστος εργασίας και σημαντικό περιθώριο κέρδους. Το μεγαλύτερο μέρος της ύλης τους προέρχεται από το ΑΠΕ, που δεν το πληρώνουν, και από τη λογοκλοπή άλλων sites ή εντύπων.

Το μεγαλύτερο μερίδιο διαφήμισης συγκέντρωσαν το 2016 οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες (19,7% έναντι 21,8% το 2015), με την display δαπάνη στον κλάδο να αγγίζει τα 15,2 εκατ. ευρώ. Το λιανεμπόριο διέθεσε 10,6 εκατ. ευρώ (13,7%), οι τηλεπικοινωνίες 9,5 εκατ. ευρώ (12,3%) και η κατηγορία «media – διασκέδαση και ελεύθερος χρόνος» 6,6 εκατ. ευρώ (8,2%).

 

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: HOME-RIGHT, Internet, Ραδιόφωνο, Τηλεόραση Tagged With: ΕΔΕΕ, ΕΙΤΗΣΕΕ, ΕΣΡ, ΣΔΕ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Μηνύματα Κυριακού σε Μητσοτάκη για τη συνεργασία Alpha – Star – Nova
  • Σταματάει νωρίτερα δημοφιλής εκπομπή του ΑΝΤ1
  • Ενόχληση και από Β.Μαρινάκη
  • Και στις ενημερωτικές ιστοσελίδες μπαίνει η United Media
  • Νέα σειρά από τον Ανδρέα Γεωργίου για το Mega
  • ΑΙΧΜΕΣ: Περιμένοντας τα χειρότερα
  • Ανανεώνει η Nova με τη Sony
  • Τέλος το Netwix
  • WHAT’S UP: Ανανέωση υπολοίπου μόλις με 8€ και περισσότερα συνδυαστικά πακέτα ομιλίας και data
  • Νέες σειρές τον Απρίλιο στην Cosmote TV

Τελευταιες αναρτησεις

  • Δημοσιογραφος χάνει την ακοή του εξαιτίας της αστυνομικής βίας
  • Οι « Ήρωες της Digea» ταξίδεψαν σε Ιωάννινα και Θεσπρωτία
  • Ολοκληρώθηκε η τελευταία αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας για την Τουρκία
  • 11ος Ημιμαραθώνιος της Αθήνας: 19.000 δρομείς έκαναν τη διαδρομή γιορτή μαζί με τον ΟΠΑΠ
  • Το COSMOTE HISTORY HD τιμά την επέτειο της 25ης Μαρτίου

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

Top Posts

  • Μηνύματα Κυριακού σε Μητσοτάκη για τη συνεργασία Alpha – Star – Nova
  • Σταματάει νωρίτερα δημοφιλής εκπομπή του ΑΝΤ1
  • Ενόχληση και από Β.Μαρινάκη
  • Και στις ενημερωτικές ιστοσελίδες μπαίνει η United Media
  • Νέα σειρά από τον Ανδρέα Γεωργίου για το Mega

Αιχμές

Ο Σταύρος Θεοδωράκης επιμένει να εναλλάσσεται σε ρόλους. Δημοσιογράφος, πολιτικός, δημοσιογράφος και πάλι αντιμετωπίζοντας τον πρώην πολιτικό του αντίπαλο. Αύριο, λοιπόν, η νέα συνέντευξη με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη Προηγήθηκε η συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα στο Mega στον Γιάννη Πρετεντέρη, ο οποίος σε άλλες εποχές- είχε προσβάλει από το ίδιο κανάλι τον μετέπειτα Πρωθυπουργό, και […]

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ







Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017