
Μέτρα για την προστασία των προϊόντων τους λαμβάνουν διαφημιστές και διαφημιζόμενοι, μετά τη διαπίστωση πως οι διάφοροι influencers προωθούν είτε προϊόντα ετερόκλητα μεταξύ τους είτε άλλα που έρχονται σε σύγκρουση με τον δημόσιο λόγο. Προς την κατεύθυνση αυτή, το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας δημιούργησε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Influencer Marketing Standards Training, το οποίο έχει στόχο να θέσει πρότυπα στον χώρο του influencer marketing, ενώ οι εταιρείες που συμμετέχουν έχουν δεσμευτεί πως θα συνεργάζονται αποκλειστικά με πιστοποιημένους συνεργάτες. Η αρχική εκπαίδευσή τους παρέχεται δωρεάν έως και τις 19/12, ενώ μετά το κόστος συμμετοχής θα ανέρχεται σε 100 ευρώ.
