Το άνοιγμα των δανειοδοτήσεων επιχειρήσεων μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, τα κονδύλια του οποίου η αγορά περιμένει ως «σωτήρα», αποκάλυψε για μια ακόμη φορά τη δυναμική και την επιρροή της επικοινωνιακής πολιτικής. Στις επιλέξιμες δαπάνες των υποψηφίων δανειοληπτών για επιχειρηματικά σχέδια ψηφιοποίησης, πράσινης ανάπτυξης και τουρισμού περιλαμβάνονται δύο νέες δαπάνες, απόρροια της κρίσης στη χώρα μας: Η μισθοδοσία, η οποία συνδέεται με το επενδυτικό σχέδιο, και οι δαπάνες προώθησης και επικοινωνίας (μάρκετινγκ)…
Διαβαστε και τα παρακατω
- Υπερφορολόγηση σε Cosmote TV και Nova από την Κυβέρνηση!
- Η Ισαβέλλα Σασλόγλου αναλαμβάνει το Open
- Κλείνει το "Documento", συνεχίζει το www.documentonews.gr - Ευθύνες στην ΕΣΗΕΑ για τη στάση της αποδίδει ο Βαξεβάνης
- Ξεκίνησε ο σχεδιασμός του ΑΝΤ1 για το 2024
- Τελικός 4Κ από την Cosmote TV
- Στον Κοκλώνη το ψυχαγωγικό πρόγραμμα του Open!
- Συνέλευση στη Digea
- Mega – ANT1 – Μακεδονία TV εναντίον Alpha – Star – Nova
- Τσαλαπάτης: Άρνηση από ΕΣΗΕΑ -ΠΟΕΣΥ για το μαύρο στην ΕΡΤ
- Εκκρεμότητες με το δελτίο και τα κανάλια της ΕΡΤ
ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
"Ελευθεροτυπία"
Alpha
ANT1
Cosmote TV
Digea
Forthnet
Mega
Nielsen
Nova
novasports
Open
Real FM
Star
«Καθημερινή»
«Το ΠΑΡΟΝ»
ΑΙΧΜΕΣ
ΑΝΤ1
ΑΠΕ
Αλέξης Τσίπρας
ΔΟΛ
ΕΔΟΕΑΠ
ΕΕΤΤ
ΕΙΤΗΣΕΕ
ΕΡΤ
ΕΡΤ1
ΕΡΤ2
ΕΡΤ3
ΕΣΗΕΑ
ΕΣΡ
ΕΤΕΡ
Μακεδονία TV
ΝΔ
ΝΕΡΙΤ
Νίκος Παππάς
Νίκος Χατζηνικολάου
ΟΠΑΠ
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
ΠΟΕΣΥ
ΠΟΣΠΕΡΤ
ΣΚΑΪ
ΣΥΡΙΖΑ
Σκάι
Τηλεθέαση
Τράπεζα Πειραιώς
τηλεοπτικές άδειες