• Εφημερίδα Παρόν – paron.gr
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Έξι βραβεία κέρδισε το Star στα Social Media Awards 2022

19/11/2022

Τα Social Media Awards συμπλήρωσαν 10 χρόνια διεξαγωγής και το γιόρτασαν με μία εντυπωσιακή τελετή απονομής, κατά τη διάρκεια της οποίας βράβευσαν τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies της χρονιάς στα Social Media.

Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε, παρουσία 450 στελεχών, την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου, στο Fantasia, κρατώντας μέχρι τέλους αμείωτο το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων με την ανακοίνωση των μεγάλων νικητών, όχι μόνο της χρονιάς, αλλά ολόκληρης της δεκαετίας!

 

To Star σε συνεργασία με την εταιρία Advengers, βρέθηκαν στην κορυφή και κέρδισαν 6 βραβεία σε τρεις κατηγορίες, για την πρωτότυπη, γεμάτη αγάπη και αστείρευτη φαντασία στρατηγική προβολής τριών αγαπημένων τηλεοπτικών projects.

 

 

Platinum & Gold

στην κατηγορία «Best Use of Twitter» για την εκπομπή «MasterChef 2022».

 

Το Twitter του MasterChef 2022, ανέβηκε επίπεδο! Το @MasterChefGR  αποτελεί κάθε χρονιά ένα πολύ δυναμικό μέρος της εκπομπής, ενδυναμώνοντας τη διάδραση & το loyalty μεταξύ χρηστών και MasterChef. Φέτος η περσόνα του «τουιτερά» σήκωσε εκτός από το Χρυσό και το Platinum βραβείο, αφού κυριολεκτικά δίδαξε coolness! Έγινε ο πλέον ειδικός στο σχολιασμό γευστικών προτάσεων, στο να ανάβει & να σβήνει φωτιές, να ξεκινάει ξεκαρδιστικούς διαλόγους, να δίνει tips για το… «ακόνισμα των μαχαιριών» και να ενισχύει τον παλμό των εξελίξεων με τα ευρηματικά poll του!

 

Gold

στην κατηγορία «Best Use of Stories» για την εκπομπή «MasterChef 2022».

 

Φέτος τα stories απογειώθηκαν! H creative στρατηγική, τα δυναμικά templates και το execution στο Instagram του @MasterChefGR ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΑΝ την αποτελεσματικότητα από πέρσι! Τα stories προσέδωσαν επικοινωνιακή υπεραξία καθώς -αν και το MasterChef δεν είναι live- ενέτεινε την αίσθηση των χρηστών καθώς φάνταζε ως real time περιεχόμενο!

 

Silver

στην κατηγορία «Best Use of Stories» για την εκπομπή «GNTM 4».

 

Μετά από μια επιτυχημένη σεζόν, στόχος για το Instagram του GNTM 4 ήταν να διπλασιαστεί η διάδραση, χρησιμοποιώντας όλα τα εργαλεία, που προσφέρει η πλατφόρμα. Τελικά… το ΤΕΤΡΑΠΛΑΣΙΑΣΑΜΕ!  Με ανθρωποκεντρικό περιεχόμενο, backstage cues και interactive polls, sliders, questions, τα Instagram Stories μας βγήκαν ON TOP, καθώς το κοινό επιβράβευσε τη στρατηγική μας αυξάνοντας όλες τις βασικές μετρήσεις!

 

Silver

στην κατηγορία «Best Use of Twitter» για την εκπομπή «GNTM 4».

 

Η μάχη στο digital περιβάλλον για το attention span των χρηστών εντάθηκε;

Challenge accepted!

 

Το  Twitter του GNTM ήταν εκεί, σε κάθε δευτερόλεπτο τηλεοπτικής μετάδοσης για να αλληλοεπιδράσει με όλους τους χρήστες, με αποτέλεσμα να αυξήσει τις βασικές μετρήσεις κατά 50%!

 

 

Silver

στην κατηγορία «Best Use of TikTok» για την εκπομπή «Dancing With The Stars».

 

Το DWTS είναι συνώνυμο του TikTok! To show είναι το πλέον κατάλληλο για να κυριαρχήσει σε αυτή την πλατφόρμα. Έτσι, εντοπίσαμε τη μοναδική αυτή ευκαιρία και θέσαμε ως στόχο να κάνουμε τον κόσμο να χορέψει στους ρυθμούς του δικού μας χορευτικού πάρτι μέσα από το TikTok! Φυσικά αυτό αποτυπώθηκε και ποσοτικά, καθώς τα εντυπωσιακά TikToks, που δημιουργήσαμε, ξεσήκωσαν το κοινό συγκεντρώνοντας 20 εκατομμύρια views!

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Ανακοινώσεις, Τηλεόραση Tagged With: Social Media Awards

Το Παρον της κυριακης

Αιχμές

ΑΙΧΜΕΣ: Ποιος στηρίζει ποιον…

Ενώ οι εργαζόμενοι της “Αυγής” και του Κόκκινου είναι απλήρωτοι, ο Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος ως πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ είχε την ευθύνη για τα ΜΜΕ κόμματος, προετοιμάζει με λαμπερές  την επιστροφή του. Πρώτα όμως  πρέπει να δώσει λύση ο ίδιος προσωπικά μαζί με τους ευρωβουλευτές και βουλευτές του για το πρόβλημα που δημιούργησαν. Πρέπει να […]

RSS Διαβάστε τώρα στο paron.gr

  • ΚΑΙΡΟΣ: Το καλοκαίρι είναι εδω…
  • Πολεμικό κλίμα στον ΣΥΡΙΖΑ
  • «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» με αστείρευτη διάθεση και αφοπλιστικό χιούμορ την Πέμπτη
  • Στην τελική ευθεία η αντιμετώπιση του προβλήματος των δανείων με ρήτρα ελβετικού φράγκου
  • Μιχ. Σάλλας: Δώστε δάνεια στον κόσμο, για να έχουμε πραγματική αποκατάσταση της οικονομίας
  • Koύβελος σε Πετρούνια: «Είσαι πρότυπο για όλα τα παιδιά»
  • 7ο Food Experience Graviera Naxos 2025 – 13-15 Ιουνίου
  • Κίνημα Δημοκρατίας και Πλεύση Ελευθερίας: Τρέχει η συνεργασία
  • ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Και το νοσοκομείο Κεφαλονιάς στον κυβερνητικό κανόνα της υποστελέχωσης και της πλήρους απαξίωσης του ΕΣΥ
  • Κ. Μητσοτάκης από Οδησσό: Άμεση και άνευ όρων κατάπαυση του πυρός ως πρώτο βήμα προς μία δίκαιη και βιώσιμη ειρήνη

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Χρηματοδότηση για τους τέσσερις κύκλους της σειράς «Μαίρη, Μαίρη, Μαίρη»
  • ΑΙΧΜΕΣ: Ποιος στηρίζει ποιον...
  •  Τηλεoπτική πλατφόρμα «μαύρου χρήματος» 192 εκατ. ευρώ τον χρόνο!
  • Στις 17 Ιουνίου η γενική συνέλευση της Digea
  • ΕΣΗΕΑ: "Η υπεράσπιση της δημοσιογραφικής αξιοπρέπειας μας αφορά όλους"
  • Ποσό 24 εκατ. ευρώ για σειρές από την ΕΡΤ
  • Π. Μαρινάκης: Θα δώσουμε άδειες στους ραδιοφωνικούς σταθμούς
  • 12 χρόνια από το "Μαύρο" της ΕΡΤ: Μια ανοιχτή πληγή και ένας διαρκής αγώνας για τη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση
  • Χάνουμε νερό από παντού και αυτό που έχουμε δίπλα μας το… πετάμε
  • ΑΙΧΜΕΣ: Πόσο κινδυνεύει η οπτικοακουστική αγορά;

Οδηγίες προστασίας σε περίπτωση σεισμού

Tags

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Follow me on Twitter

My Tweets
....

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ:

"ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"
ΕΔΡΑ: ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 253, ΠΑΛΛΗΝΗ,
Τ.Κ.: 15351
ΑΦΜ: 997883048
ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ.: 210 66.65.669
EMAIL: [email protected]

ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΚΟΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"

Συμμόρφωση με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 Πολιτική Απορρήτου

Μ.Η.Τ. 232455Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232455

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

ΤΗΛ.: 210 66.65.669

email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες
© Εφημερίδα Παρόν 2017