• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

IAB Europe: Στα 92 δισ. ευρώ η αγορά ψηφιακής διαφήμισης

30/05/2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο IAB Europe, η κορυφαία ευρωπαϊκή ένωση για το οικοσύστημα της ψηφιακής διαφήμισης και μάρκετινγκ, ανακοίνωσε στο πρόσφατο συνέδριο Interact 2022 ότι η ψηφιακή διαφήμιση αυξήθηκε κατά 30,5% το 2021  φτάνοντας στα 92 δισ. ευρώ.
Αυτή η εκθετική ανάπτυξη, η μεγαλύτερη της περιόδου από το 2018,  δείχνει ότι η αγορά ψηφιακής διαφήμισης έχει πραγματικά ανακάμψει από τις προκλήσεις και τον αντίκτυπο του COVID-19.

Στον έκτο χρόνο της, η μελέτη Adex Benchmark είναι ο έγκυρος οδηγός για τις διαφημιστικές δαπάνες στην Ευρώπη, καλύπτοντας 28 αγορές. Το 2021, όλες οι αγορές παρουσίασαν διψήφια ανάπτυξη από έτος σε έτος. Η Τουρκία ήταν η πιο δυναμική αγορά σημειώνοντας εξαιρετική ανάπτυξη 99,7%. Το 2021, καμία αγορά δεν παρουσίασε πτώση στην ψηφιακή διαφήμιση.

7 χώρες: Τουρκία, Ουκρανία, Αγγλία, Αυστρία, Ισπανία, Σλοβακία και Ολλανδία είχαν αναπτύξει πάνω από το μέσο όρο της Ευρώπης.

6 χώρες: Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Τουρκία, Ρωσία και Ισπανία έχουν συμβάλλει κατά τα ¾ στην ανάπτυξη της διαφημιστικής δαπάνης, ενώ οι χώρες με μερίδιο πάνω του 50% της συνολικής ευρωπαϊκής ψηφιακής δαπάνης είναι η Αγγλία, Γαλλία και Γερμανία.

H Ελλάδα κινήθηκε λίγο χαμηλότερα από το μέσο όρο της Ευρώπης με αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης του display 18% φτάνοντας τα 80.8 εκ €, ενώ το video παρουσίασε αύξηση 24.8% και διαφημιστική δαπάνη 6.5εκ.€. Η συνολική αύξηση για την περίοδο 2019-21 έφτασε στο 35.3% δείχνοντας την πραγματική εικόνα ανάκαμψης.

Το audio και video βίντεο posts είναι το format με την ισχυρότερη ανάπτυξη.

Το audio αυξήθηκε κατά 50,2% σε όλες τις αγορές και παρότι η κατηγορία παραμένει μικρή, φαίνεται ότι αντιπροσωπεύει σημαντική ανάπτυξη.
Το βίντεο αυξήθηκε επίσης κατά 46,2% στα 18,5 δισ. Ευρώ και αποτελεί σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης του display. Επιπλέον, το display advertising αυξήθηκε κατά 34,5% στα 45,6 €, με την αναζήτηση να παρουσιάζει αύξηση 29,9% στα 39,5 δις €.

Τα Social Media αποτελούν το 25% όλων των δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις και το 50% της διαφημιστικής δαπάνης του display.  Τα social αναπτύχθηκαν ταχύτερα από άλλα format, ενώ η αναζήτηση ξεπέρασε το Non-social Display.

O Σπύρος Παπαγεωργίου, Αντιπρόεδρος του ΙΑΒ Hellas και υπεύθυνος της μέτρησης Adex Benchmark στην Ελλάδα επεσήμανε:
«Η Ελληνική αγορά ψηφιακής διαφήμισης ενισχύθηκε σημαντικά το 2021 πραγματοποιώντας αύξηση 27,1%. Όμως η θέση της Ελλάδας στις 28 χώρες παραμένει απογοητευτική αφού κατατασσόμαστε 21η στο απόλυτο ύψος δαπάνης και ακόμα χειρότερα 23η στην σύγκριση της κατά κεφαλή διαφημιστικής δαπάνης.

Πρέπει να κάνουμε όλοι περισσότερα προκειμένου να προσεγγίσουμε τουλάχιστον τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο. Σε αυτό το πλαίσιο ο IABHellasέχει βάλει ως στρατηγική προτεραιότητα την καθιέρωση μιας έρευνας που θα λειτουργεί ως αξιόπιστο νόμισμα για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη της αγοράς»

Μπορείτε να δείτε τα σημαντικότερα σημεία της μελέτης AdEx  ΕΔΩ

Η πλήρης αναφορά AdEx Benchmark 2021, η οποία θα παρέχει πλήρη σχόλια και δεδομένα και στις 28 αγορές, θα δημοσιευτεί τον Ιούνιο του 2022.

 

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Internet Tagged With: Adex Benchmark, IAB Europe, η αγορά ψηφιακής διαφήμισης

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Πρόστιμα 205.000 ευρώ στο Star για την εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα»
  • Ο Βασίλης Σκουρής στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της τηλεόρασης του ΑΤΤΙCA TV
  • Δώδεκα ομάδες της SuperLeague αναζητούν "έδρα"
  • "Πράσινο φως" από το ΕΣΡ για το Kontra, το οποίο επιστρέφει και στην Cosmote TV
  • Αφωνία και αγωνία για το ΕΚΟΜΕ-Τα «ξένα τιμολόγια» στο επίκεντρο
  • Τι απαγορεύεται κατά την προεκλογική περίοδο
  • Τα Studio Pro έγιναν G.P. Studios
  • Υπηρεσίες περιεχομένου για την ΕΡΤ στο Youtube
  • Νέος Pepper με Γιαννούτσο-Βαμβακάρη και Αφροδίτη Σημίτη
  • Αύξηση τζίρου και ζημιών για την Barkingwell Media το 2021

Τελευταιες αναρτησεις

  • «Αυτοψία» στη Μύκονο
  • ERTFLIX: Στον δρόμο για την Eurovision
  • Αλαφούζος: Ωραίες οι πρωθυπουργικές ενέργειες με UEFA, αλλά δεν αντιμετωπίζουν διαφθορά και αλητεία!
  • Τα play offs στον bwinΣΠΟΡ FM
  • Απόψε στις 21:00-Ποιος αποχωρεί από τη Μπλε Ομάδα του “Survivor All Star”;

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

Top Posts

  • Πρόστιμα 205.000 ευρώ στο Star για την εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα»
  • Ο Βασίλης Σκουρής στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της τηλεόρασης του ΑΤΤΙCA TV
  • Δώδεκα ομάδες της SuperLeague αναζητούν "έδρα"
  • "Πράσινο φως" από το ΕΣΡ για το Kontra, το οποίο επιστρέφει και στην Cosmote TV
  • Αφωνία και αγωνία για το ΕΚΟΜΕ-Τα «ξένα τιμολόγια» στο επίκεντρο

Αιχμές

Μεγάλη ιστοσελίδα με αναγνώστες και διαφημιζόμενους συνεχίζει να κλέβει απροκάλυπτα την ύλη της σελίδας των “Τυπολογιών” και να την παρουσιάζει ως δική της. Επειδή, είμαστε πολλά χρόνια στη δουλειά αυτή (30) και γνωρίζουμε ο ένας τον άλλο, ζητάμε, ευγενικά, από τους συναδέλφους δημοσιογράφους, να σταματήσουν αυτή την κακή συνήθεια της κλοπής περιεχόμενου ή να αρχίσουν […]

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ







Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017