Πόσο θα κοστίσουν οι εκλογές στην αγορά των ΜΜΕ; Οι υπολογισμοί στους τηλεοπτικούς σταθμούς ξεκίνησαν για την απώλεια που εκτιμάται πως θα υπάρξει στα έσοδα λόγω της προεκλογικής περιόδου, αφού θα μειωθούν έως και θα εξαφανιστούν οι εμπορικές διαφημίσεις με τη δωρεάν διάθεση τηλεοπτικού χρόνου στα κόμματα για τη μετάδοση των δικών τους διαφημίσεων. Προς την κατεύθυνση αυτή, η κυβέρνηση θα αυξήσει κι άλλο την (ανεξέλεγκτη) κρατική διαφήμιση σε όλα τα ΜΜΕ, με κύριο στόχο την τηλεόραση.
Διαβαστε και τα παρακατω
- Τέλος η λέξη Star! Γίνεται… Audiomax Investments
- Σημείο αιχμής η επένδυση σε Alpha και Star- Συζητήσεις Mega-ANT1
- Ξεπέρασε τους 400.000 συνδρομητές τηλεόρασης η Nova
- ΑΙΧΜΕΣ: Κάτι ...χτίζεται
- Pod.gr, Newpost.gr και Sportdog.gr, Δίεση, Δρόμος και Alpha 98,9 προς τη United Media
- «IQ 160»: Η ελληνική εκδοχή της γαλλικής σειράς «HIP» απόψε στο Star
- Ανησυχούν οι παρουσιάστριες που δεν κλήθηκαν για ανανέωση συμβολαίου
- Επενδυτές σε ΑΝΤ1+ και ΑΝΤΕΝΝΑ Ελλάδος
- Συνεχίζει η Ελληνική Ραδιοφωνία τη δοκιμαστική εκπομπή στο DAB
- Κέρδισε στα σημεία ο Alpha!
ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
"Real News"
"Ελευθεροτυπία"
Alpha
ANT1
Cosmote TV
Digea
Forthnet
Mega
Nielsen
Nova
novasports
Open
Real FM
Star
«Καθημερινή»
«Το ΠΑΡΟΝ»
ΑΙΧΜΕΣ
ΑΝΤ1
ΑΠΕ
Αλέξης Τσίπρας
ΔΟΛ
ΕΔΟΕΑΠ
ΕΕΤΤ
ΕΙΤΗΣΕΕ
ΕΡΤ
ΕΡΤ1
ΕΡΤ2
ΕΡΤ3
ΕΣΗΕΑ
ΕΣΡ
ΕΤΕΡ
Μακεδονία TV
ΝΔ
ΝΕΡΙΤ
Νίκος Παππάς
Νίκος Χατζηνικολάου
ΟΠΑΠ
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
ΠΟΕΣΥ
ΠΟΣΠΕΡΤ
ΣΚΑΪ
ΣΥΡΙΖΑ
Σκάι
Τράπεζα Πειραιώς
τηλεοπτικές άδειες