• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Music & Media (06/09/2010)

06/09/2010

Παρόλο που πρόσφατα έγινε αλλαγή του Arrena Radio σε Music FM, πληθαίνουν οι συζητήσεις για την πώληση του ραδιοσταθμού ο οποίος έχει χαμηλή ακροαματικότητα. Το νεό πρόγραμμα του σταθμού δεν είναι κακό, και αν του δοθεί η απαραίτητη πίστωση χρόνου δεν αποκλείεται να καταφέρει να τα πάει πολύ καλύτερα από ό,τι τα είχε πάει το προηγούμενο πείραμα.

Η περικοπή της μουσικής από το πρόγραμμα του ραδιοφωνικού ΣΚΑΙ οφείλεται στη διάσταση απόψεων της διοίκησης του με την ΑΕΠΙ και όχι με τις δισκογραφικές όπως λανθασμένα αναφέραμε την προηγούμενη εβδομάδα.

Δεν αλλάζει βέβαια το γεγονός ότι και οι δύο πλευρές (δικαιούχοι και χρήστες μουσικής) θα πρέπει να βάλουν νερό στο κρασί τους και να βρουν μια συμβιβαστική λύση, διότι ούτε ο ένας, ούτε ο άλλος θα πεθάνει αν δεν βρουν, αλλά σίγουρα και οι δύο θα ωφεληθούν από μια συνεργασία.

Η Apple έχει αλλάξει το χάρτη της δισκογραφίας η οποία εξακολουθεί να είναι προσκολημμένη σε πρακτικές άλλων εποχών. Είναι απορίας άξιο πως γίνεται ακόμα και σήμερα, μια εποχή που ο καταναλωτής περιμένει να βρίσκει άμεσα αυτό το οποίο θέλει, οι δισκογραφικές να μην του το δίνουν.

Σύμφωνα με έρευνα του Music Week για τις περισσότερες επιτυχίες της χρονιάς αυτής οι καταναλωτές χρειάστηκε να περιμένουν πολλές εβδομάδες ώστε να μπορέσουν να τις αγοράσουν – όσοι φυσικά περίμεναν μέχρι τότε, και δεν κατέφυγαν σε άλλες μεθόδους.

Ο λόγος έχει να κάνει με παλαιότερες εποχές όπου το πλάνο προώθησης υπαγόρευε στο να ακούγεται για αρκετές εβδομάδες ένα κομμάτι στα ραδιόφωνα χωρίς να πωλείται ώστε αυτό να δημιουργεί μια “τεχνητή ζήτηση” η οποία αυτοτροφοδοτείται.

Κάτι τέτοιο όμως δεν λειτουργεί σήμερα, διότι είναι τέτοια η υπερπροσφορά νέων τραγουδιών, αλλά και τόσα πολλά τα νόμιμα μέσα που τα προβάλλουν, ώστε αν δεν πραγματοποιήσεις την πώληση τη στιγμή που θελήσει ο καταναλωτής, τότε μάλλον την έχεις χάσει.

Στην Αγγλία το iTunes έχει αποφασίσει να προσφέρει προνομιακή υποστήριξη σε όσα τραγούδια είναι διαθέσιμα για πώληση ταυτόχρονα με την προώθηση τους σε ραδιόφωνα. Αυτό αναπόφευκτα θα φέρει επιτέλους αλλαγές στα μυαλά των δισκογράφων.

Πολύ σημαντικότερο από ό,τι έχει παρουσιαστεί φαίνεται ότι θα είναι το Ping, το νέο εργαλείο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο παρουσίασε η Apple για το iTunes.

Μπορεί αρχικά να φαίνεται μια από τα ίδια, μπορεί να νομίζει κανείς ότι μπορεί να προσπαθεί απλά να αντιγράψει ό,τι κάνουν όλοι οι άλλοι, όμως το εργαλείο αυτό ίσως να είναι για τη μουσική βιομηχανία το πιο σημαντικό βήμα ακόμα και μετά το ίδιο το iPod.

Το iTunes σήμερα είναι η μεγαλύτερη μουσική κοινότητα του πλανήτη, με περισσότερους από 150 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, αγοραστές μουσικής. Με την κίνηση της αυτή η Apple ενώνει όλους αυτούς τους χρήστες, δυναμικά με τρόπους που μέχρι σήμερα μπορεί να υπήρχαν διάσπαρτοι σε δεκάδες site, πουθενά όμως δεν είχαν έρθει συγκεντρωμένοι και ένα πάτημα πλήκτρου μακρυά από αγορά μουσικής.

Αν οι δισκογραφικές αποφασίσουν να το στηρίξουν πραγματικά βάζοντας τόσο τους καλλιτέχνες τους όσο και τα ίδια τα έμπειρα στελέχη τους να αποκτήσουν το ίδιο ενεργή παρουσία με αυτή που μπορεί να έχουν στο Facebook ή στο twitter, δεν αποκλείεται να δουν τις υφιστάμενες υψηλές πωλήσεις μουσικής στο iTunes να πολλαπλασιάζονται.

Μετά από όλα αυτά, και όσο το περιεχόμενο παίζει όλο και πιο κεντρικό ρόλο στα προϊόντα της Apple, είναι να απορεί κανείς γιατί να μην αγοράσει μια δισκογραφική – άλλωστε τα μετρητά που έχει είναι πολύ περισσότερα από την αξία όλων μαζί των εταιρειών…

Την ίδια στιγμή η Google διαρρέει ότι είναι αισιόδοξη στο ότι θα καταφέρει να παρουσιάσει πριν το τέλος του χρόνου τη δική της μουσική υπηρεσία, χωρίς όμως να έχει καταφέρει να έρθει σε συμφωνία με ούτε μια δισκογραφική εταιρεία για αυτό.

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Music & Media Tagged With: Apple, iTunes, Music FM, ΣΚΑΪ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Κορωπί… media
  • Χτύπημα για τον ΑΝΤ1+ και τον Θ. Κυριακού
  • ΑΙΧΜΕΣ: ΛΑ.ΟΣ, κάνναβη και Κολωνάκι
  • Στις ψυχαγωγικές εκπομπές οι πολιτικοί
  • Για το μέλλον της ΠΟΣΠΕΡΤ
  • Η Εύη Φραγκάκη στο ACTION 24
  • Νέο πρόγραμμα ενίσχυσης των ΜΜΕ: Ταινίες, σειρές, εκπομπές και στούντιο
  • Δεν απέδωσαν το ανταποδοτικό τέλος που εισέπραξαν το 2021 στην ΕΡΤ
  • Στις "Τυπολογίες" την Κυριακή: Απλήρωτες παραγωγές και "γάμοι" στην TV
  • Επίλογος για το «Έτερος Εγώ», έναρξη για τις «17 Κλωστές» της Cosmote TV

Τελευταιες αναρτησεις

  • “Voice”: Ρουβάς και Ζευγαρά ξεσηκώνουν
  • Ο Τελικός του πορτογαλικού Λιγκ Καπ στο Action 24
  • O τελικός Στέφανος Τσιτσιπάς VS Novak Djokovic για το Australian Open στο Eurosport, διαθέσιμο στη Nova!
  • Η «Στρέλλα» στο Δεύτερο Πρόγραμμα και στο Kosmos
  • Στις “Τυπολογίες” την Κυριακή: Απλήρωτες παραγωγές και “γάμοι” στην TV

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ PARON.GR

Top Posts

  • Κορωπί… media
  • Χτύπημα για τον ΑΝΤ1+ και τον Θ. Κυριακού
  • ΑΙΧΜΕΣ: ΛΑ.ΟΣ, κάνναβη και Κολωνάκι
  • Στις ψυχαγωγικές εκπομπές οι πολιτικοί
  • Για το μέλλον της ΠΟΣΠΕΡΤ

Αιχμές

Κάποια στιγμή το βράδυ της Πέμπτης στα έδρανα της Κυβέρνησης ήταν μόνο τα προερχόμενα στελέχη από το ΛΑ.ΟΣ, δικαιώνοντας τη φράση του τέως προέδρου Γιώργου Καρατζαφέρη πως κάποια στιγμή το κόμμα του κάποια στιγμή θα αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας. Τις προάλλες ο Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωνε την υπερηφάνεια του για την επανέκδοση της “Απογευματινής”. Χθες […]

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ







Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017