• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Music & Media (12/7/2010)

12/07/2010

Οι ανακοινώσεις γύρω από την αποχώρηση της Fnac από την χώρα μας δεν προκάλεσαν ιδιαίτερη έκπληξη, αφού εδώ και αρκετό καιρό ήταν ξεκάθαρο ότι η εταιρεία αντιμετώπιζε προβλήματα.

Από τη μια οι συνεχιζόμενες ζημιές οι οποίες σωρευτικά ξεπέρασαν τα 20 εκατομμύρια ευρώ, από την άλλη το κακό οικονομικό κλίμα που δεν αφήνει πολλές ελπίδες για αντιστροφή της κατάστασης, οδήγησαν τους δύο συνέταιρους, Fnac και Μαρινόπουλο στην απόφαση αυτή.

Πριν οδηγηθούν εκεί η πλευρά Μαρινόπουλου εξέτασε το ενδεχόμενο να αναλάβει η ίδια πιο ενεργό ρόλο, και αυτό τον σκοπό εξυπηρετούσε η ανάθεση της επίβλεψης της επένδυσης της στον Λουμπιέρ.

Ο Λουμπιέρ έχοντας αποδείξει τις ικανότητες του στην περίπτωση της Carrefour έχει αναλάβει την γενικότερη επίβλεψη όλων των αλυσίδων Carrefour, Marks & Spencer, Sephora, Starbucks και στην περίπτωση της Fnac κατέληξε πολύ γρήγορα στο συμπέρασμα ότι η μετέωρη κατάσταση στην οποία βρισκόταν δεν είχε μέλλον και είτε θα έπρεπε να αναλάβουν τελείως την αλυσίδα, ή να την κλείσουν.

Μπορεί τα Public του Πάνου Γερμανού να αναλαμβάνουν επί της ουσίας τη λειτουργία των δύο καταστημάτων στο Mall και στη Γλυφάδα (όπου 31/7 θα αλλάξουν ουσιαστικά οι ταμπέλες), όμως τόσο για την αγορά όσο και για τους καταναλωτές είναι μόνο αρνητικό το γεγονός ότι μειώνονται οι εταιρίες λιανεμπορίου.

Η επένδυση στα Public είναι τόσο μεγάλη, και ταυτόχρονα τόσο ζημιογόνα, που όπως σε όλες τις αλυσίδες λιανεμπορίου κέρδος μπορεί να έρθει για τον επενδυτή μόνο με την μελλοντική πώληση σε άλλους ενδιαφερόμενους.

Για να έχει κάτι τέτοιο ενδιαφέρον απαιτούνται μεγάλοι τζίροι, και έτσι δικαιολογείται η απόφαση για την επέκταση, αλλά και η εστίαση που έχουν κάνει στο κομμάτι της τεχνολογίας, όπου και λόγω του προηγούμενου know how, έχουν κάνει ιδιαίτερη καλή δουλειά.

Με αυτό το δεδομένο όμως, θα πρέπει να προβληματίζονται οι δισκογραφικές και οι εταιρείες διανομής ταινιών, καθώς ένας παίκτης που εστίαζε στον “πολιτισμό”, αποχωρεί και τα σημεία που αφήνει θα εστιάσουν σε κάτι άλλο.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η διοίκηση της Fnac έχει κάνει ιδιαίτερη προσπάθεια έτσι ώστε πέραν της τακτοποίησης των προμηθευτών, να μπορέσουν να βρουν εργασία για το προσωπικό σε εταιρείες όχι μόνο του Ομίλου, αλλά και ανταγωνιστών.

Συνεχίζονται τα προβλήματα για τους διοργανωτές συναυλιών, καθώς το κακό οικονομικό κλίμα επηρεάζει ακόμα και αυτές τις εκδηλώσεις που φαινόντουσαν “σίγουρες”.

Η Dianna Krall είχε ελάχιστη προπώληση η οποία δεν ξεπέρασε τα 300 άτομα, όταν στο πρόσφατο παρελθόν γέμιζε το Ηρώδειο.

Οι Black Eyed Peas με δυσκολία έφτασαν τα 5,000 όταν θα μπορούσαν υπό άλλες συνθήκες να έχουν πάνω από τα διπλάσια. Δυσκολίες αντιμετώπισε η Didi και στις υπόλοιπες μέρες του Rockwave, παρόλη την τεράστια καμπάνια που έκανε για την εκδήλωση ο Cosmote.

Οι ακυρώσεις εκδηλώσεων ανά την Ελλάδα συνεχίζονται, ενώ ακόμα και τα πιο γερά ονόματα της ελληνικής σκηνής αναγκάζονται να επαναπροσδιορίσουν τις αμοιβές τους προκειμένου να καταφέρουν να κάνουν κάποιες από τις συναυλίες που προγραμμάτιζαν.

Μεγαλύτερο πρόβλημα για πολλούς από αυτούς τους καλλιτέχνες δεν είναι οι φετινές διοργανώσεις αλλά των προηγούμενων καλοκαιριών. Ο ΣΔΟΕ φαίνεται να έχει πιάσει μια εταιρεία παραγωγής η οποία διοργάνωσε αρκετές συναυλίες πληρώνοντας τους επίμαχους καλλιτέχνες χωρίς παραστατικά!

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Music & Media Tagged With: Carrefour, Fnac, Public, Rockwave

Διαβαστε και τα παρακατω

  • ANT1+ και Mega Play: Συζητήσεις Mega – ANT1 για κοινή υπηρεσία streaming!
  • ΑΙΧΜΕΣ: Μετράνε και "σπάνε τα δοκάρια"
  • ΕΤΙΤΑ: "Απίστευτη σκληρότητα του ΑΝΤ1 σε εργαζόμενο τεχνικό"
  • Θα παραμείνει κλειδωμένο το Mundial; Θα πληρώνουμε για το Euro;
  • Η εκπομπή «Βράδυ Κυριακής» με τον Δημήτρη Κοτταρίδη στο νέο Μουσείο Αιγών στη Βεργίνα
  • ΑΙΧΜΕΣ: Μειώνεται η διαφορά στις 4 μονάδες, ρυθμιστής το ΠΑΣΟΚ
  • Διακοπή προγραμμάτων λόγων εκλογών
  • Συνεχίζει με Φ. Στάγκο η ΕΡΤ3
  • Soundis News: Νέο ειδησεογραφικό podcast
  • «Έφυγε» η Στέλλα Βλαχογιάννη

Τελευταιες αναρτησεις

  • ΕΣΡ: Νόμιμα εκπέμπει ο Best
  • Πρόστιμο 15.000 ευρώ στο ΑΡΤ TV για το αντιεμβολιαστικό πείραμα με το κλειδί στον ώμο
  • Μέσω Ολλανδίας η είσοδος των σαουδαάρων σε ΑΝΤ1 – Μακεδονία TV
  • Αλλάζει το τηλεοπτικό παιχνίδι η συνεργασία Alpha – Star – Nova
  • Πως θα λειτουργήσει την Πέμπτη ο ΕΔΟΕΑΠ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ PARON.GR

Top Posts

  • ANT1+ και Mega Play: Συζητήσεις Mega – ANT1 για κοινή υπηρεσία streaming!
  • ΑΙΧΜΕΣ: Μετράνε και "σπάνε τα δοκάρια"
  • ΕΤΙΤΑ: "Απίστευτη σκληρότητα του ΑΝΤ1 σε εργαζόμενο τεχνικό"
  • Θα παραμείνει κλειδωμένο το Mundial; Θα πληρώνουμε για το Euro;
  • Η εκπομπή «Βράδυ Κυριακής» με τον Δημήτρη Κοτταρίδη στο νέο Μουσείο Αιγών στη Βεργίνα

Αιχμές

Το σήμα Nova (αντί για Wind) βλέπουν πλέον οι συνδρομητές της ιστορικής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, μετά τη συγχώνευση των δύο εταιρειών. Δεν θα προκαλέσει καμιά έκπληξη αν η United Media συνεχίσει να ακολουθεί ευρωπαϊκό δρόμο… H ΑΕΚ μετράει το ύψος των δοκαριών και ως εκ τούτου δεν διεξάγεται ο αγώνας και ο συνδρομητής της Nova […]

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ







Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017