• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Music & Media (28/3/2011)

28/03/2011

Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το Media Inspector αντικατέστησε πλήρως το Music Control της Nielsen.

Το γεγονός ότι είναι μια προσπάθεια αμιγώς ελληνική, η οποία εδώ και χρόνια έχει στηθεί με σκοπό να καλύψει απόλυτα τις τοπικές ανάγκες φάνηκε ότι έγινε αποδεκτό από όλη την αγορά. Η εταιρεία δείχνει να κατανοεί τις ιδιαιτερότητες, ανταποκρίνεται πολύ γρήγορα σε όποιο πρόβλημα δημιουργείται, και έχει δημιουργήσει τις θετικότερες εντυπώσεις.

Η συνεργασία που ετοιμάζει με την GfK δεν αποκλείεται να την οδηγήσει και σε άλλους δρόμους, και σύντομα να δούμε υπηρεσίες οι οποίες θα καλύπτουν ακόμα και αυτά που σήμερα προσφέρει η Media Services στην ελληνική αγορά.

Σημείο μεγάλης συζήτησης, το οποίο δεν αποκλείεται να φτάσει να είναι σημείο αντιπαράθεσης, αφορά στην προσπάθεια να δημιουργηθεί ένα όσο το δυνατό πιο αξιόπιστο “top 100” του τι παίζεται σε όλη την Ελλάδα.

Θυμίζουμε ότι η αντίστοιχη υπηρεσία της Nielsen δεν άθροιζε απλά το σύνολο που είχε ακουστεί ένα τραγούδι από κάθε ραδιόφωνο, αλλά λαμβάνοντας υπόψιν την ακροαματικότητα (ή τηλεθέαση) κάθε μέσου την στιγμή που έπαιξε το τραγούδι, απέδιδε μια βαθμολογία.

Από το άθροισμα της βαθμολογίας αυτής προέκυπτε στη συνέχεια το Top100.

Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε κάτι που συχνά λέμε – τα εργαλεία αυτά είναι εργαλεία της αγοράς, προσπαθούν να αποτυπώνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την πραγματικότητα.

Όμως όπως συχνά συμβαίνει στη μουσική βιομηχανία, αντί τα εργαλεία να χρησιμοποιούνται για να έχει κανείς μια πραγματική εικόνα, εξελίσσονται σε πεδίο ανταγωνισμού, και πολύ σύντομα αντί κάποιος να προσπαθεί λαμβάνοντας υπόψιν τα στοιχεία, να βελτιώσει την δουλειά του, επικεντρώνεται στο να φέρει τον τρόπο καταγραφής στα δικά του μέτρα ώστε να δείξει μια άλλη εικόνα.

Αυτό έχει συμβεί στο παρελθόν με το IFPI chart, συνέβη στη συνέχεια με το Music Control, και τώρα το Media Inspector βρίσκεται κάτω από την ίδια πίεση.

Οι υπεύθυνοι της εταιρείας προσπαθώντας να συμβιβάσουν τα ασυμβίβαστα ανακαλύπτουν εξωτικούς τρόπους απεικόνισης στοιχείων, και προτείνουν στις δισκογραφικές την αυθαίρετη κατηγοριοποίηση σταθμών σε διάφορες βαθμίδες, οι οποίες θα έχουν διαφορετική βαρύτητα στην τελική σύνθεση του Top100.

Μια τέτοια κίνηση μεσοπρόθεσμα θα βλάψει την αξιοπιστία του Media Inspector, αφού αντί να απεικονίζει το τι πραγματικά συμβαίνει, θα δημιουργεί μια εικονική πραγματικότητα η οποία δεν θα έχει τελικά σχέση με το τι ακούει ο κόσμος.

Μοιραία αυτό θα συνεχίσει να δημιουργεί ένα τεράστιο χάσμα επικοινωνίας ανάμεσα σε αυτούς που δουλεύουν για τη μουσική βιομηχανία, και αυτούς οι οποίοι “καταναλώνουν” τα προϊόντα της.

Ο σκοπός τέτοιων ερευνών είναι ένας – να συνδέσει τον παραγωγό, με τον καταναλωτή. Οφείλουν όλοι να επιζητούν τον καθαρότερο τρόπο να απεικονιστεί το τι συμβαίνει, διότι μόνο τότε θα επικεντρωθούν στο να παράγουν καλύτερο προϊόν, αντι να κυνηγούν μερικά μέσα τα οποία τεχνητά έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα σε ένα chart, να τους προωθήσουν περισσότερο.

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Music & Media Tagged With: GFK, IFPI, Media Inspector, Music Control, Nielsen

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Επόμενη μάχη για Cosmote TV – Nova, το Champions League
  • ΑΙΧΜΕΣ: Το ...επίγειο βήμα του NaftermporikiTV
  • Euro και Ολυμπιακοί σε ελεύθερη μετάδοση από την ΕΡΤ
  • Από τον ΑΝΤ1+ ...στον ΑΝΤ1
  • Eurovision 2023: Fιάσκο η διαδικασία ψηφοφορίας
  • Ελεύθερη και συνδρομητική TV μαζί: «Όλα σε ένα, νοικοκυρεμένα»
  • Απάντηση του "Βήματος" στον Π. Τατσόπουλο
  • Οι μεγάλες αλλαγές στην TV την Κυριακή στην έντυπη έκδοση των "Τυπολογιών"
  • O Αλέξης Βαλούρδος επικεφαλής του ομίλου της Αυγής
  • Απόλυση Τατσόπουλου από "Τα Νέα"

Τελευταιες αναρτησεις

  • Η εκπομπή “Uncover Stories” αποκλειστικά στο ΑΤΤΙCA TV
  • Οι μεγάλες αλλαγές στην TV την Κυριακή στην έντυπη έκδοση των “Τυπολογιών”
  • Συνέδριο ΕΙΗΕΑ: “Εφημερίδες 2024”
  • Ίντερ VS Μίλαν: Το «Derby della Madonnina» αποκλειστικά στην COSMOTE TV
  • O Αλέξης Βαλούρδος επικεφαλής του ομίλου της Αυγής

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ PARON.GR

Top Posts

  • Επόμενη μάχη για Cosmote TV – Nova, το Champions League
  • ΑΙΧΜΕΣ: Το ...επίγειο βήμα του NaftermporikiTV
  • Euro και Ολυμπιακοί σε ελεύθερη μετάδοση από την ΕΡΤ
  • Από τον ΑΝΤ1+ ...στον ΑΝΤ1
  • Eurovision 2023: Fιάσκο η διαδικασία ψηφοφορίας

Αιχμές

Τέσσερις προτάσεις έχουν φτάσει στο γραφείο του Δ. Μελισσανίδη, ο οποίος θέλει να μεταφέρει το NaftemporikiTV και στην επίγεια τηλεόραση. Το ένα απορρίφθηκε εξαιτίας των τεραστίων διαστάσεων απαιτήσεων του. Απομένουν τρία πάνω στο τραπέζι.  Ίσως πολύ σύντομα να υπάρξουν εξελίξεις. Δύο τηλεοπτικοί σταθμοί έχουν αποφασίσει νέα σεζόν να “περιοριστεί” το prime time, δηλαδή  να μειωθούν οι παραγωγές […]

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ







Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017