• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Music & Media (3/4/2010)

03/04/2010

Αναστάτωση σε δισκογραφικές και καλλιτέχνες έχει προκαλέσει η απόφαση των αλυσίδων λιανικής να μην στηρίζουν όσα νέα άλμπουμ προωθούνται για πώληση πρώτα στις εφημερίδες ή στα περίπτερα, και μετά στα καταστήματα.

Στην τακτική αυτή των δισκογραφικών έχουν συντελέσει δύο γεγονότα. Το κυριότερο είναι το άπλετο χρήμα το οποίο ρίχνουν οι εφημερίδες προκειμένου να συντηρήσουν έναν ανταγωνισμό ο οποίος όμως τις έχει οδηγήσει σε οικονομικό αδιέξοδο.

Ένα άλλο γεγονός έχει να κάνει με τη διασπορά του δικτύου των περιπτέρων, το οποίο δίνει τη δυνατότητα με μικρό κόστος (30% της πώλησης), να φθάνει κανείς και στο πιο απομακρυσμένο σημείο της Ελλάδας.

Αυτό το οποίο είναι προφανές είναι ότι μια συνεχιζόμενη τέτοια πρακτική, θα έχει μόνο καταστροφικά αποτελέσματα για την ευρύτερη μουσική βιομηχανία όπως γράφαμε την προηγούμενη εβδομάδα.

Οι εταιρείες θα πρέπει με περισσότερη προσοχή να καταλήξουν σε μια στρατηγική η οποία να ωφελεί όλους: όσο περισσότερη διάρκεια δίνεις σε ένα “προϊόν”, τόσο περισσότερο ωφελούνται όλοι όσοι εμπλέκονται στην αλυσίδα του.

Είναι ευτύχημα όλων ότι μέχρι σήμερα το “προϊόν” αυτό έχει διάρκεια όχι μηνών, αλλά χρόνων, και αυτό θα έπρεπε να συνεχίσει να καλλιεργείται και όχι να περιορίζεται σε ζωή μιας εβδομάδας – όσο διαρκεί δηλαδή η προώθηση ενός ενθέτου εφημερίδας.

Το γεγονός λοιπόν ότι η ψυχαγωγική βιομηχανία στις Ηνωμένες Πολιτείες τηρεί με απόλυτη αφοσίωση τα χρονικά “παράθυρα” ανάμεσα στους τρόπους εκμετάλλευσης είναι αυτό που τελικά την έχει γιγαντώσει.

Χαρακτηριστικό είναι ότι σήμερα από μια και μόνο παραγωγή ταινίας στο εξωτερικό μπορούν και συντηρούνται οι παραγωγοί, οι κινηματογράφοι, οι αλυσίδες ενοικίασης ταινιών, οι αλυσίδες λιανικής πώλησης, και οι ψηφιακές υπηρεσίες.

Αντίστοιχο είναι και το μοντέλο της μουσικής στις εξελιγμένες χώρες – τα παράθυρα εκμετάλλευσης δίνουν τη δυνατότητα ένα άλμπουμ να έχει ζωή πολλών μηνών, και να φτάνει σε όλο και περισσότερους καταναλωτές.

Έτσι υπάρχει μια υγιής βιομηχανία, η οποία συνεχώς επεκτείνεται και δίνει εργασία σε χιλιάδες ανθρώπους.

Έντονος προβληματισμός επικρατεί σε όλες τις δισκογραφικές επειδή φαίνεται ότι οι τελευταίες επιλογές τους δεν λειτούργησαν. Η ένθεση του cd της Πρωτοψάλτη, και της Παπαρίζου, δεν έκανε την αναμενόμενη κυκλοφορία.

Για την ακρίβεια η Real News κινήθηκε κυκλοφοριακά στα κανονικά της επίπεδα, πράγμα που σημαίνει ότι λίγοι ήταν αυτοί οι οποίοι έτρεξαν να πάρουν το cd.

Επιπλέον φαίνεται ότι και η επιλογή της απευθείας κυκλοφορίας σε περίπτερο δεν έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα καθώς λιγότερο από το 25% του τιράζ έχει πουληθεί.

Κινητικότητα επικρατεί και στο πεδίο των μεταγραφών. Παρουσιάζεται ως δεδομένο ότι ο Αντώνης Ρέμος θα είναι σε καινούργια εταιρεία, και ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει από την Spicy και τον Φοίβο, μέχρι τη Universal και τη Heaven.

H Universal είναι αρκετά επιθετική και έχει αποφασίσει να επενδύσει φέτος στην ανάπτυξη του τοπικού ρεπερτορίου. Γιώργος Σαμπάνης και Δήμος Αναστασιάδης είναι τα τελευταία ονόματα που υπέγραψε, ακολουθούν όμως και άλλοι.

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Music & Media Tagged With: "Real News", Heaven, Universal

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Επόμενη μάχη για Cosmote TV – Nova, το Champions League
  • ΑΙΧΜΕΣ: Το ...επίγειο βήμα του NaftermporikiTV
  • Euro και Ολυμπιακοί σε ελεύθερη μετάδοση από την ΕΡΤ
  • Eurovision 2023: Fιάσκο η διαδικασία ψηφοφορίας
  • Από τον ΑΝΤ1+ ...στον ΑΝΤ1
  • Ελεύθερη και συνδρομητική TV μαζί: «Όλα σε ένα, νοικοκυρεμένα»
  • Απάντηση του "Βήματος" στον Π. Τατσόπουλο
  • O Αλέξης Βαλούρδος επικεφαλής του ομίλου της Αυγής
  • Απόλυση Τατσόπουλου από "Τα Νέα"
  • Οι μεγάλες αλλαγές στην TV την Κυριακή στην έντυπη έκδοση των "Τυπολογιών"

Τελευταιες αναρτησεις

  • Η εκπομπή “Uncover Stories” αποκλειστικά στο ΑΤΤΙCA TV
  • Οι μεγάλες αλλαγές στην TV την Κυριακή στην έντυπη έκδοση των “Τυπολογιών”
  • Συνέδριο ΕΙΗΕΑ: “Εφημερίδες 2024”
  • Ίντερ VS Μίλαν: Το «Derby della Madonnina» αποκλειστικά στην COSMOTE TV
  • O Αλέξης Βαλούρδος επικεφαλής του ομίλου της Αυγής

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ PARON.GR

Top Posts

  • Επόμενη μάχη για Cosmote TV – Nova, το Champions League
  • ΑΙΧΜΕΣ: Το ...επίγειο βήμα του NaftermporikiTV
  • Euro και Ολυμπιακοί σε ελεύθερη μετάδοση από την ΕΡΤ
  • Eurovision 2023: Fιάσκο η διαδικασία ψηφοφορίας
  • Από τον ΑΝΤ1+ ...στον ΑΝΤ1

Αιχμές

Τέσσερις προτάσεις έχουν φτάσει στο γραφείο του Δ. Μελισσανίδη, ο οποίος θέλει να μεταφέρει το NaftemporikiTV και στην επίγεια τηλεόραση. Το ένα απορρίφθηκε εξαιτίας των τεραστίων διαστάσεων απαιτήσεων του. Απομένουν τρία πάνω στο τραπέζι.  Ίσως πολύ σύντομα να υπάρξουν εξελίξεις. Δύο τηλεοπτικοί σταθμοί έχουν αποφασίσει νέα σεζόν να “περιοριστεί” το prime time, δηλαδή  να μειωθούν οι παραγωγές […]

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ







Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017