• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Music & Media (7/2/2011)

07/02/2011

Νέα μοντέλα αναζητούν όλοι προσπαθώντας να αναπληρώσουν τα χαμένα έσοδα τους. Δισκογραφικές, κανάλια, ραδιόφωνα, εφημερίδες και περιοδικά, όλοι όσοι έχουν ρίζες στο παρελθόν, φαίνεται να μην αντιλαμβάνονται ένα πράγμα.

Το έσοδο που έχουν χάσει, δεν υπάρχει κάτι που θα το αναπληρώσει σε βαθμό που θα συνεχίσουν να κάνουν ό,τι έκαναν, ελαφρά διαφορετικό.

Οι περισσότεροι παίκτες στη μουσική βιομηχανία φαίνεται αυτό να μην το συνειδητοποιούν, και συνεχίζουν να προσεύχονται στο ότι κάτι μαγικό θα συμβεί το οποίο θα τους επιτρέψει να έχουν τα έσοδα ρεκόρ που έφτασαν να έχουν τις τελευταίες δεκαετίες.

Κάτι τέτοιο όμως δεν φαίνεται να συμβαίνει, και η προσύλωση στην αναζήτηση χαμένων εσόδων δημιούργησε ένα μικρό αρχικά πρόβλημα, το οποίο φαίνεται να κινδυνεύει να ανατρέψει όλη την βιομηχανία.

Οι εύκολες επιτυχίες από τα reality shows, έδωσαν προβολή σε εύπεπτο ρεπερτόριο, χωρίς καμία ουσία και ποιότητα. Αυτές δημιούργησαν μια βάση πάνω στην οποία με την πρόοδο της τεχνολογίας, ο καθένας θεώρησε ότι όχι μόνο είναι πολύ εύκολο να γράψει ένα τραγούδι, αλλά και να κάνει καριέρα ως τραγουδιστής.

Είναι ένα θέμα προς διερεύνηση αν μέρος της πτώσης της δισκογραφίας οφείλεται και στο πολύ και κακό ρεπερτόριο που παράγεται, και το οποίο γεμίζει τόσο πολύ όλο το περιβάλλον στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, που σαν φασαρία καλύπτει όποια καλή μουσική υπάρχει.

Το παράδοξο είναι ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει η IFPI, η δισκογραφική βιομηχανία, συνεχίζει να επενδύει στη νέα μουσική. Για την ακρίβεια φαίνεται να επενδύει περισσότερα από όσα τελικά κερδίζει από τις ψηφιακές πωλήσεις – πέντε δισεκατομμύρια δολλάρια πήγαν σε νέες κυκλοφορίες, όταν αθροιστικά όλες οι ψηφιακές πωλήσεις δεν ξεπέρασαν τα τεσσεράμιση δις.

Η ίδια έρευνα επικεντρώνει την προσοχή και σε ένα ακόμα στοιχείο το οποίο δείχνει ότι η ποσότητα δεν εγγυάται και την επιτυχία. Σε όλο τον πλανήτη λειτουργούν περισσότερες από 400 νόμιμες υπηρεσίες μουσικής, οι περισσότερες αναλογικά είναι στην Βρετανία (60), όταν η Ηνωμένες Πολιτείες που έχουν τη μεγαλύτερη ψηφιακή αγορά του πλανήτη έχουν μόλις 20 υπηρεσίες.

Κινητικότητα στην ελληνική αγορά. Ο Γιάννης Πετρίδης σε μια θαρραλέα κίνηση με μια δυναμική ομάδα συνεργατών πρόκειται σύντομα να κυκλοφορήσει το ελληνικό Billboard!

Η Spicy του Φοίβου και του Ομίλου Βαρδινογιάννη επεκτείνεται σε περισσότερες διοργανώσεις συναυλιών με ξένους καλλιτέχνες, εφόσον το πείραμα συνεργασίας με τη Sony και την Show What με τον Tiesto ήταν απόλυτα επιτυχημένο.

Για το σκοπό αυτό ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός νέου “label”, της Spicy Entertainment, το οποίο Φεβρουάριο και Μάρτιο θα κάνει τις πρώτες του διοργανώσεις σε Ελλάδα και Κύπρο.

Ο όμιλος Γιαννίκου συνεχίζει τη δυναμική του πορεία με όλο και περισσότερες κυκλοφορίες νέων δίσκων, με αποτέλεσμα τα μερίδια του στις πωλήσεις στην τοπική αγορά να συνεχίζουν να αυξάνονται.

Μέσα στην κρίση είναι το μοναδικό δισκογραφικό γκρουπ που συνεχίζει να στηρίζει τόσο έντονα την ελληνική μουσική.

Δεν αποκλείεται τις επόμενες εβδομάδες να δούμε ακόμα πιο έντονη δραστηριοποίηση και στην αγορά των kiosks, καθότι φαίνεται ότι συγκεκριμένοι τίτλοι μπορεί να έχουν πολύ έντονη δυναμική σε όλη την Ελλάδα.

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Music & Media Tagged With: Billboard, IFPI, Spicy, Γιάννης Πετρίδης

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Επόμενη μάχη για Cosmote TV – Nova, το Champions League
  • ΑΙΧΜΕΣ: Το ...επίγειο βήμα του NaftermporikiTV
  • Euro και Ολυμπιακοί σε ελεύθερη μετάδοση από την ΕΡΤ
  • Οι μεγάλες αλλαγές στην TV την Κυριακή στην έντυπη έκδοση των "Τυπολογιών"
  • Από τον ΑΝΤ1+ ...στον ΑΝΤ1
  • Ελεύθερη και συνδρομητική TV μαζί: «Όλα σε ένα, νοικοκυρεμένα»
  • Eurovision 2023: Fιάσκο η διαδικασία ψηφοφορίας
  • Η εκπομπή "Uncover Stories" αποκλειστικά στο ΑΤΤΙCA TV
  • Απάντηση του "Βήματος" στον Π. Τατσόπουλο
  • O Αλέξης Βαλούρδος επικεφαλής του ομίλου της Αυγής

Τελευταιες αναρτησεις

  • Ανεβαίνουν οι εντάσεις απόψε στο “Voice” του ΣΚΑΪ
  • Πρεμιέρα απόψε στην ΕΡΤ1 για «Το βραχιόλι της φωτιάς»
  • Πρεμιέρα απόψε για τη σειρά “Κόκκινο ποτάμι-Η συνέχεια” στο Open
  • Η 21η αγωνιστική της Super League στον bwin ΣΠΟΡ FM
  • Η εκπομπή “Uncover Stories” αποκλειστικά στο ΑΤΤΙCA TV

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ PARON.GR

Top Posts

  • Επόμενη μάχη για Cosmote TV – Nova, το Champions League
  • ΑΙΧΜΕΣ: Το ...επίγειο βήμα του NaftermporikiTV
  • Euro και Ολυμπιακοί σε ελεύθερη μετάδοση από την ΕΡΤ
  • Οι μεγάλες αλλαγές στην TV την Κυριακή στην έντυπη έκδοση των "Τυπολογιών"
  • Από τον ΑΝΤ1+ ...στον ΑΝΤ1

Αιχμές

Τέσσερις προτάσεις έχουν φτάσει στο γραφείο του Δ. Μελισσανίδη, ο οποίος θέλει να μεταφέρει το NaftemporikiTV και στην επίγεια τηλεόραση. Το ένα απορρίφθηκε εξαιτίας των τεραστίων διαστάσεων απαιτήσεων του. Απομένουν τρία πάνω στο τραπέζι.  Ίσως πολύ σύντομα να υπάρξουν εξελίξεις. Δύο τηλεοπτικοί σταθμοί έχουν αποφασίσει νέα σεζόν να “περιοριστεί” το prime time, δηλαδή  να μειωθούν οι παραγωγές […]

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ







Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017