Σε μία νέα φάση κρίσης εισέρχονται τα ΜΜΕ στην Ελλάδα. Η κατάρρευση του ΣΥΡΙΖΑ που έφερε τη διάλυση στην Αυγή και στο Κόκκινο, το κλείσιμο του Attica η δραματική συρρίκνωση των έντυπων εκδόσεων εξαιτίας της ισχυρής διάδοσης των ηλεκτρονικών εκδόσεων παράγουν ανησυχητικά αποτελέσματα. Ο κλάδος των ΜΜΕ δεν έχει ανακάμψει από την επέλαση των μνημονίων και στηρίζεται κατά ένα μέρος στην κρατική διαφήμιση και τις επιδοτήσεις του ΕΚΚΟΜΕΔ προς τους τηλεοπτικούς σταθμούς.
H προηγούμενη μεγάλη κρίση στα Media είχε ξεκινήσει 16 χρόνια πριν όταν η Γιάννα Αγγελοπούλου είχε αποφασίσει να κλείσει τον «Ελεύθερο Τύπο» και το City. Μετά την είσοδο στα Μνημόνια ήρθε η εξαφάνιση της «Ελευθεροτυπίας» το τέλος στο «Έθνος» και την «Ημερησία» το κλείσιμο του ΔΟΛ και του Mega και το μαύρο στην ΕΡΤ.
Όσο η Κυβέρνηση αποφεύγει να ρυθμίσει τα θέματα των υποχρεώσεων που έχουν οι πολυεθνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, τόσο ο κίνδυνος για τα ελληνικά media θα γιγαντώνεται. Η μή πληρωμή τελών από τις πλατφόρμες streaming ή η μή καταβολή πνευματικών δικαιωμάτων από τις πολυεθνικές της επικοινωνίας οφείλονται στη στάση της Κυβέρνησης η οποία δείχνει στάση ανοχής. Όσο δεν τα ρυθμίζει ενώ την ίδια ώρα ενισχύει τις πολυεθνικές με τεράστια πακέτα κρατικής διαφήμισεις και επιδοτήσεις από το ΕΚΚΟΜΕΔ το καθεστώς άνισου ανταγωνισμού θα το πληρώσουν και οι εργαζόμενοι και οι επιχειρήσεις. Και όσο δεν αδειοδοτεί τις επιχειρήσεις στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο το θεσμικό χάος θα συνεχίζεται.