Οι πρώτες παρεμβάσεις της πολυεθνικής πλατφόρμας της Google εν όψει των επικείμενων ευρωεκλογών είναι αυτές που αφορούν την πολιτική των διαφημίσεων. Όπως έγινε γνωστό, απαιτεί πλέον την επαλήθευση των στοιχείων των διαφημιζομένων που θέλουν να προβάλουν προεκλογικές διαφημίσεις στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η αίτηση έχει μια συγκεκριμένη φόρμα, την οποία οφείλει να συμπληρώσει όποιος θέλει να αγοράσει χώρο μέσω των Google Αds και DV 360, αποδεικνύοντας πως είναι πολίτης κράτους-μέλους της ΕΕ και έχει έδρα σε αυτήν τη χώρα.