
Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των δημοτικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών φέρνει η κυβέρνηση σε σχέδιο νόμου του υπουργείου Εσωτερικών. Μεταξύ άλλων, προβλέπεται η δυνατότητα των περιφερειών να συμμετέχουν σε υφιστάμενες δημοτικές επιχειρήσεις με ειδικό σκοπό τη λειτουργία ραδιοφωνικού ή τηλεοπτικού σταθμού, ενώ θα μπορούν να συμπράττουν και άλλοι δήμοι σε αυτές τις εταιρείες. Η ελάχιστη υποχρεωτική διάρκεια για τους νεοεισερχόμενους δήμους ορίζεται σε τουλάχιστον επτά έτη. Η λειτουργία τους μετά την είσοδο των περιφερειών ή των δήμων μπορεί να γίνει με τα έσοδα που προκύπτουν βάσει των προϋπολογισμών τους.
