Τη διαβεβαίωση πως τόσο η Γερμανία όσο και η Γαλλία θα κάνουν τα πάντα για να μείνει η Ελλάδα εντός ευρωζώνης, έδωσαν η Γερμανίδα Καγκελάριος Άνκελα Μέρκελ και ο Γάλλος Πρόεδρος, Φρανσουά Ολάντ, απαντώντας στην ερώτηση της ανταποκρίτριας του MEGA, Μαρίας Δεναξά το μεσημέρι. Ειδικά ο Φ. Ολάντ … Διαβάστε Περισσότερα...
“Δεν υπήρχε εμπάργκο”!
Δήλωση του δημοσιογράφου Μανώλη Σπινθουράκη στην "Ελευθεροτυπία" «Είμαι 27 χρόνια δημοσιογράφος, δεν έχω σπάσει ποτέ εμπάργκο, δεν το έκανα ούτε τώρα και δεν πρόκειται να το κάνω ποτέ. Στο έγγραφο της πρεσβείας δεν υπήρχε κανένα εμπάργκο, όπως συμβαίνει πάντα, και δεν αντιλήφθηκα κανένας να … Διαβάστε Περισσότερα...

