• Εφημερίδα Παρόν – paron.gr
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

TikTok: Περισσότεροι από 4,5 εκατομμύρια χρήστες σε όλη την Ελλάδα και 200 εκατομμύρια χρήστες σε ολόκληρη την Ευρώπη

25/09/2025

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το TikTok πέτυχε ένα νέο ορόσημο: περισσότεροι από 4,5 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα και πάνω από 200 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλη την Ευρώπη* χρησιμοποιούν την πλατφόρμα κάθε μήνα. Οι χρήστες επιλέγουν το TikTok όχι μόνο για ψυχαγωγία, αλλά και για να μοιράζονται τις ιστορίες τους, να ανακαλύπτουν νέα ενδιαφέροντα, να αποκτούν δεξιότητες και να συνδέονται με brands, προϊόντα και υπηρεσίες. Παράλληλα, πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν την πλατφόρμα με στόχο να ενισχύουν την οργανική τους παρουσία και να προωθήσουν τις καμπάνιες τους.

Ιστορίες από την ελληνική κοινότητα του TikTok
Η κοινότητα του TikTok συνεχίζει να ξεχωρίζει για τη δημιουργικότητα και την ικανότητά της να δημιουργεί περιεχόμενο που εμπνέει και εμπλέκει το κοινό, πειραματιζόμενη συνεχώς με νέες μορφές ψυχαγωγίας σε διάφορους τομείς εξειδίκευσης.
Μεταξύ των δημιουργών που παράγουν μοναδικό περιεχόμενο για την πλατφόρμα είναι η Χαρά Κοντοχρήστου (@chara_kontochristou), η οποία μέσα από τα καθημερινά POV βίντεό της μοιράζεται την καθημερινότητά της, με τις εύκολες και δύσκολες καταστάσεις στη δουλειά. Έχει λανσάρει με επιτυχία τη σειρά «Αρχιτεκτονική για το παγωτό σου», στην οποία απολαμβάνει το παγωτό της μπροστά από εμβληματικά κτίρια, εξηγώντας μαζί με τον σύντροφό της, τον Θάνο, τον σχεδιασμό και την ιστορία τους.
Η Αριάνα Παπαλεξόπουλος (@ariannapapalexopoulos), είναι ηθοποιός ελληνοαμερικανικής καταγωγής, συγγραφέας, παραγωγός και δημιουργός περιεχομένου, που ξεχωρίζει στο TikTok για τον αστείο και ταυτόχρονα ρεαλιστικό τρόπο με τον οποίο αναδεικνύει την ελληνική κουλτούρα στην Αμερική.
Το μυστικό της επιτυχίας του Kamil, γνωστού στην πλατφόρμα ως Marketing Parakalo (@marketingparakalo), είναι ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζει μικρές και απλές συμβουλές για το πώς ένας επαγγελματίας ή marketer μπορεί να αξιοποιήσει τα εργαλεία του marketing. Το Ο εξωστρεφής χαρακτήρας του, το χιούμορ και η αυθεντικότητά του έχουν κερδίσει το κοινό, καθιστώντας τον ιδιαίτερα αγαπητό δημιουργό στην πλατφόρμα.
Ένα ακόμη προφίλ που ξεχωρίζει και έχει δημιουργήσει τη δική του κοινότητα στο TikTok είναι αυτό των Μάρω και Γιώργος, γνωστών ως travelwithme (@marw.mrg), που επικεντρώνονται στα ταξίδια, τη γαστρονομία και πρακτικές συμβουλές. Δημιουργούν ταξιδιωτικά βίντεο, παρουσιάζοντας λιγότερο γνωστούς προορισμούς,, δοκιμάζοντας τοπικές γεύσεις και μοιράζοντας χρήσιμες συμβουλές μετά από κάθε τους εμπειρία.
TikTok: Η πλατφόρμα που «γεννάει» τις τάσεις
Τα τελευταία χρόνια, το TikTok έχει ασκήσει σημαντική επιρροή στους χρήστες και δημιουργεί τάσεις που «ξεφεύγουν» από την πλατφόρμα. Εδώ «γεννιούνται» οι τάσεις: το 76% των χρηστών δηλώνει ότι το TikTok τους βοηθά να παρακολουθούν τι είναι δημοφιλές**, ενώ το 33% παρακολούθησε τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 για πρώτη φορά μέσω του TikTok, ποσοστό μεγαλύτερο από εκείνο της τηλεόρασης και του streaming (28%)***.
Πρωτοβουλίες όπως το #BookTok, αναζωπύρωσαν το πάθος για το διάβασμα και έδωσαν σε πολλούς δημιουργούς την ευκαιρία να αναδειχθούν μέσα από διαφορετικά στυλ αφήγησης και θεματολογίας. Η Δανάη (@danaiibrahim) σε πολλά βίντεό της αναπαριστά σκηνές εμπνευσμένες από βιβλία που έχει διαβάσει, ενώ άλλες φορές προτείνει τίτλους ή μιλά για νέες κυκλοφορίες. Στη Σοφία (@sophiapaliii) αρέσει να προτείνει στους χρήστες, βιβλία που έχει διαβάσει αλλά και τα αγαπημένα της. Επιπλέον, φτιάχνει βίντεο με αστείες σκηνές από διάφορα βιβλία και πλέον συνεργάζεται με ελληνικούς εκδοτικούς οίκους, προτείνοντας ορισμένους από τους τίτλους τους.
Οι χρήστες στο προσκήνιο: από διαφημιστικοί στόχοι, στρατηγικοί συνεργάτες
Η επιτυχία του TikTok βασίζεται στην κοινότητά του. Το περιεχόμενο «γεννά» νέο περιεχόμενο, ενισχύοντας τον διάλογο και δημιουργώντας τάσεις που εξελίσσονται σε πολιτιστικά και εμπορικά φαινόμενα. Σε αυτό το πλαίσιο, οι χρήστες αναλαμβάνουν έναν νέο ρόλο: από παθητικοί αποδέκτες διαφημιστικών μηνυμάτων, μετατρέπονται σε ενεργούς συνεργάτες των brands. Δεν περιορίζονται στην κατανάλωση διαφήμισης, αλλά γίνονται οι ίδιοι οι πρεσβευτές ενός προϊόντος, συχνά με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα από τις ίδιες τις εταιρείες.
Αυτό οφείλεται στη δημιουργική και συμμετοχική φύση της πλατφόρμας, την οποία ολοένα και περισσότερα brands αξιοποιούν τις καμπάνιες τους. Για παράδειγμα, η Avène εφάρμοσε μια στρατηγική με υψηλό αντίκτυπο στο TikTok, βασισμένη στις βέλτιστες πρακτικές της πλατφόρμας και με προσέγγιση που εστιάζει στους δημιουργούς. Η εταιρεία συνεργάστηκε με δημιουργούς που ασχολούνται με τη φαρμακευτική και την κοσμετολογία, παράλληλα με θεσμικό περιεχόμενο, για να δημιουργήσει αυθεντικές και ελκυστικές αφηγήσεις που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες της. Ο συνδυασμός αυθεντικής αφήγησης και συμμετοχής δημιουργών οδήγησε σε εντυπωσιακά αποτελέσματα, ενθαρρύνοντας τόσο την αναγνωρισιμότητα όσο και τη σύνδεση του κοινού με το brand. Παράλληλα, ανέδειξε τον ρόλο του TikTok ως ισχυρού παράγοντα επιρροής στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται τη διαφήμιση.
Το 64% των χρηστών ανακαλύπτει νέα προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω TikTok
Σήμερα, εκατομμύρια επιχειρήσεις, από μικρούς επιχειρηματίες έως παγκόσμια brands, αξιοποιούν το TikTok για να προσεγγίσουν νέο κοινό, επενδύοντας στη δυναμική τού “For You” η οποία προβάλλει περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντα του κάθε χρήστη, και στη δύναμη της κοινότητας να κινητοποιεί το κοινό. Η πλατφόρμα έχει πλέον καθιερωθεί ως ένας ολοκληρωμένος επιχειρηματικός μηχανισμός, με το 64% των χρηστών να δηλώνει ότι ανακαλύπτει νέα προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω του TikTok – ποσοστό υψηλότερο από εκείνο άλλων πλατφορμών (56%) – ενώ το 65% δηλώνει πιθανό να αγοράσει κάτι που είδε στην εφαρμογή στο μέλλον****.
Αλλά το TikTok δεν σταματά εκεί: τα δεδομένα δείχνουν ότι ενισχύει τις μακροχρόνιες σχέσεις μεταξύ των brands και των καταναλωτών. Το 88% των πιστών χρηστών δοκιμάζει νέα προϊόντα από την ίδια εταιρεία, το 84% πραγματοποιεί αγορές με μεγαλύτερη συχνότητα, ενώ το ίδιο ποσοστό μετατρέπεται σε ενεργούς υποστηρικτές του brand στο προσωπικό του δίκτυο*****.
Το TikTok επιβεβαιώνει τη θέση του ως ένας χώρος όπου οι χρήστες δεν περιορίζονται στην κατανάλωση περιεχομένου, αλλά το δημιουργούν, το επαναπροσδιορίζουν και το μετατρέπουν σε τάσεις, διαλόγους και ευκαιρίες ανάπτυξης. Για τους χρήστες, τους δημιουργούς και τις επιχειρήσεις, το TikTok δεν αποτελεί πλέον μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας – είναι ένα ζωντανό πολιτιστικό και οικονομικό οικοσύστημα, που εξελίσσεται συνεχώς.

Στο iTV Γιάννης Ιωαννίδης

06/10/2025 - 21:28 Τηλεόραση

Ποια τραγούδια και ατάκες από παλιές ελληνικές σειρές ξαναζωντανεύουν ως trends στο TikTok

12/09/2025 - 16:13 Τηλεόραση
Τα πιο «τοξικά» ελληνικά τραγούδια που όμως τα τραγουδάμε σαν ύμνους

Τα πιο «τοξικά» ελληνικά τραγούδια που όμως τα τραγουδάμε σαν ύμνους

MadWalk 2025 by Three Cents – Δες όλη τη λίστα με τους καλλιτέχνες και τους σχεδιαστές και πάρε το εισιτήριό σου ΤΩΡΑ

MadWalk 2025 by Three Cents – Δες όλη τη λίστα με τους καλλιτέχνες και τους σχεδιαστές και πάρε το εισιτήριό σου ΤΩΡΑ

Από βάφλες μέχρι pancakes: Τα πρωτεϊνικά πρωινά που θα γεμίσουν το στομάχι σου χωρίς τύψεις

Από βάφλες μέχρι pancakes: Τα πρωτεϊνικά πρωινά που θα γεμίσουν το στομάχι σου χωρίς τύψεις

Σμαράγδα Καρύδη: Οι vintage πινελιές συναντούν το σύγχρονο design στο σαλόνι της

Σμαράγδα Καρύδη: Οι vintage πινελιές συναντούν το σύγχρονο design στο σαλόνι της

6 λαχανικά που είναι καλύτερα κατεψυγμένα παρά φρέσκα

6 λαχανικά που είναι καλύτερα κατεψυγμένα παρά φρέσκα

Από το «Δύο Ξένοι» στο «Maestro»: Πόσο άλλαξε το φλερτ στην ελληνική TV

Από το «Δύο Ξένοι» στο «Maestro»: Πόσο άλλαξε το φλερτ στην ελληνική TV

Οι εργαζόμενοι στα media του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουν «Ιθάκη»… Ζημίες 2,5 εκατ. ευρώ για το Κόκκινο και 1,6 εκατ. ευρώ για την «Αυγή»!

Οι εργαζόμενοι στα media του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουν «Ιθάκη»… Ζημίες 2,5 εκατ. ευρώ για το Κόκκινο και 1,6 εκατ. ευρώ για την «Αυγή»!

Επιδότηση 1,8 εκατ. ευρώ για το «IQ 160» της Barkingwell media από το ΕΚΚΟΜΕΔ

Επιδότηση 1,8 εκατ. ευρώ για το «IQ 160» της Barkingwell media από το ΕΚΚΟΜΕΔ

ΑΙΧΜΕΣ: Ο Αντώνης Σαμαράς από τη μία και η …”κάποια Αριστερά από την άλλη

ΑΙΧΜΕΣ: Ο Αντώνης Σαμαράς από τη μία και η …”κάποια Αριστερά από την άλλη

Τι γίνεται με το νερό;

Τι γίνεται με το νερό;

Αντώνης Σαμαράς για την ίδρυση νέου κόμματος: Θα κρίνω με ψυχραιμία

Αντώνης Σαμαράς για την ίδρυση νέου κόμματος: Θα κρίνω με ψυχραιμία

Η επέλαση του Ισλάμ στη Δύση με την παγκοσμιοποίηση και τη λαθρομετανάστευση

Η επέλαση του Ισλάμ στη Δύση με την παγκοσμιοποίηση και τη λαθρομετανάστευση

  • Click to share on X(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) X
  • Πατήστε για κοινοποίηση στο Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Facebook
  • Κλικ για κοινοποίηση στο LinkedIn(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) LinkedIn

Ανηκει στην κατηγορια:Internet επισημασμένο με:TikTok


ΑΙΧΜΕΣ

ΑΙΧΜΕΣ: Ο Αντώνης Σαμαράς από τη μία και η …”κάποια Αριστερά από την άλλη

  Ο Θοδωρής Κυριακού, ο οποίος έχει ανοικτή γραμμή με την ηγεσία του Ντόναλντ Τραμπ, στηρίζει τον Αντώνη Σαμαρά, δίνοντάς του τη δυνατότητα να μιλήσει σήμερα το μεσημέρι σε μία έκτακτη… μαγνητοσκοπημένη εκπομπή στον ΑΝΤ1. Ο πρώην πρωθυπουργός, ο οποίος έχει μιλήσει ήδη δύο φορές στο «Βήμα», επιστρέφει και στους τηλεοπτικούς δέκτες, έχοντας τη σταθερή […]


Μάκης Κουρής

Λευτέρης Σούσος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • ΑΙΧΜΕΣ: Ο Αντώνης Σαμαράς από τη μία και η ..."κάποια Αριστερά από την άλλη
  • Παρουσίαση των προγραμμάτων της ΕΡΑ από την διοίκηση της ΕΡΤ
  • Συνολικά 21 εφημερίδες στο πρόγραμμα ενίσχυσης των 850.000 ευρώ - Ποιες χρηματοδοτούνται
  • Αποσπάσεις από τη ΓΓΕΕ και το ΑΠΕ στην ΕΡΤ
  • «Ανυπόστατες και γελοίες οι <> περί πώλησης της Καθημερινής»
  • Καταγγέλει πως δέχθηκε απειλή το Reporters United για ρεπορτάζ
  • Τα "άλλα" ξεπερνούν Alpha και Mega στην εβδομαδιαία τηλεθέαση
  • ΑΙΧΜΕΣ: Μπερδέματα στο Open

ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ PARON.GR

Το ΕΚΠΑ πρωτοπορεί στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Δωρεάν πρόσβαση στο Google AI Pro

Το ΕΚΠΑ πρωτοπορεί στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Δωρεάν πρόσβαση στο Google AI Pro

10/11/2025 - 09:00
Ο Ανδρέας Τεττέη κλήθηκε στην Εθνική Ελλάδας

Ο Ανδρέας Τεττέη κλήθηκε στην Εθνική Ελλάδας

10/11/2025 - 08:52
Εθνική Γυναικών: πρόγραμμα European Qualifiers

Εθνική Γυναικών: πρόγραμμα European Qualifiers

10/11/2025 - 08:40
Language_Tech Patras 2025: Συνεχίζονται οι εγγραφές για το ετήσιο φόρουμ Τεχνητής Νοημοσύνης, Γλωσσικής Τεχνολογίας και Πολιτισμού

Language_Tech Patras 2025: Συνεχίζονται οι εγγραφές για το ετήσιο φόρουμ Τεχνητής Νοημοσύνης, Γλωσσικής Τεχνολογίας και Πολιτισμού

10/11/2025 - 08:28
Αντώνης Σαμαράς για την ίδρυση νέου κόμματος: Θα κρίνω με ψυχραιμία

Αντώνης Σαμαράς για την ίδρυση νέου κόμματος: Θα κρίνω με ψυχραιμία

10/11/2025 - 08:00
Η επέλαση του Ισλάμ στη Δύση με την παγκοσμιοποίηση και τη λαθρομετανάστευση

Η επέλαση του Ισλάμ στη Δύση με την παγκοσμιοποίηση και τη λαθρομετανάστευση

10/11/2025 - 08:00

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν».

Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους.

Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook .

ΜΕΛΟΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ

ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"
ΕΔΡΑ: ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 253, ΠΑΛΛΗΝΗ,
Τ.Κ.: 15351
ΑΦΜ: 997883048
ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ.: 210 66.65.669
EMAIL: [email protected]

ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΚΟΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"

Συμμόρφωση με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 Πολιτική Απορρήτου

Μ.Η.Τ. 232455Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232455

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

ΤΗΛ: 210-6665669
FAX: 210-6665812
E-mail: [email protected]

Copyright © Εφημερίδα Παρόν 2017 - 2025