
Αναμέτρηση ανάμεσα σε Mega και Alpha είχαμε τον Σεπτέμβριο. Οι δύο σταθμοί δίνουν μεταξύ τους τη μάχη για την πρώτη θέση στην τηλεθέαση, βασισμένα στη μέτρηση της Nielsen, με κάθε τηλεοπτικό σταθμό να προβάλλει τις δικές του επιτυχίες.
Ο Alpha ήταν πρώτος για ολόκληρη την εβδομάδα (Δευτέρα έως Κυριακή), στο σύνολο της ημέρας, στο σύνολο του πληθυσμού με 12,5% και στο δυναμικό κοινό 18 – 54 ετών με ποσοστό 12,4%. Πρωτιά έχει στο ίδιο διάστημα και στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης, στο σύνολο πληθυσμού με 13,9% και στο δυναμικό κοινό 18 – 54 ετών με 14,5%.
Στην ενημέρωση, το κοινό συνεχίζει να μη δείχνει το ενδιαφέρον του παρελθόντος. Πρώτο, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία μετρήσεων, ήταν το δελτίο του Mega με 408.000 τηλεθεατές, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης. Το δελτίο του Star είχε 361.000 τηλεθεατές, το δελτίο του Alpha 301.000, του ΣΚΑΪ 296.000, του ANT1 204.000, του Open 196.000 και της ΕΡΤ1 155.000 τηλεθεατές.
Τον Σεπτέμβριο, το μεσημεριανό ειδήσεων του Alpha με την Έφη Μπαρμπάτση και τη Μίνα Βάρσου κατέκτησε την πρώτη θέση στο κοινό 18 – 54 ετών με ποσοστό 16,8%, από Δευτέρα έως Παρασκευή, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης. Το «Live News» με τον Νίκο Ευαγγελάτο είχε μέσο όρο 16,5% στο σύνολο του κοινού, ενώ η «Κοινωνία Ώρα Mega», με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο και την Ανθή Βούλγαρη, ήταν πρώτη με μέσο όρο 19,9% στο γενικό σύνολο. Το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» ήταν στην πρώτη θέση, καταγράφοντας 16,4% στο σύνολο του κοινού, το «Mega Σαββατοκύριακο», με τον Ντίνο Σιωμόπουλο και τη Στέλλα Γκαντώνα, είχε μέσο όρο 14,4%, η εκπομπή «Εξελίξεις Tώρα», στο Mega, με την Αναστασία Γιάμαλη, είχε μέσο όρο 12,4% στο σύνολο των τηλεθεατών και η «Μεγάλη Εικόνα», με τη Νίκη Λυμπεράκη, στο ίδιο κανάλι, κατέγραψε 11,5% στο σύνολο του κοινού.
Στη μυθοπλασία ο Alpha έχει τον πρώτο λόγο, έχοντας επενδύσει σημαντική κεφάλαια. Ο δεύτερος κύκλος του «Άγιου Έρωτα» είχε 18,8% στο σύνολο του κοινού. Η μεγάλη πρεμιέρα της σειράς «Porto Leone: Στη γειτονιά με τα κόκκινα φανάρια» άγγιξε το 19,8% στο σύνολο κοινού, η σειρά «Το Σπίτι Δίπλα Στο Ποτάμι», βασισμένη στο εμβληματικό, ομώνυμο βιβλίο της Λένας Μαντά, είχε επίσης 19,8% και το «Nα με λες μαμά» κατέγραψε ποσοστό 22,7% στο σύνολο του κοινού.
