Ρυθμίσεις για ραδιοτηλεόραση – διαφήμιση
- Με ένα πακέτο επιμέρους ρυθμίσεων για την ελεύθερη και τη συνδρομητική τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τη διαφήμιση έρχεται η κυβέρνηση. Με τον «νόμο Πέτσα», που βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας, τελειώνει και τυπικά ο «νόμος Παππά» (4339/2015) και επιδοτείται ο κλάδος της τηλεόρασης και της διαφήμισης.
- Ωστόσο, υπάρχει μια πολύ σημαντική αδυναμία, καθώς απαγορεύει οριστικά τη δημιουργία ενημερωτικών θεματικών σταθμών εθνικής εμβέλειας. Και ενώ θα περίμενε κανείς πως η κυβέρνηση θα προχωρούσε στην ενσωμάτωση της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για τους σύγχρονους τρόπους μετάδοσης σήματος, επιμένει σε λεπτομερείς ρυθμίσεις της υφιστάμενης, στρεβλής κατάστασης, μεταφέροντας τα προβλήματα για το μέλλον. Το «ΠΑΡΟΝ» και οι «Τυπολογίες» αρχικά στην έντυπη και σήμερα αποκαλύπτουν τις βασικές ρυθμίσεις που φέρνει η κυβέρνηση.