**Ορισμένα θέματα τα λύνει μόνη της η αγορά, χωρίς να …ενημερώνει. Και για αυτό δεν λύνονται.
**Για παράδειγμα μαθαίνουμε πως υπάρχει στέρηση στο δείγμα 15-44 κυρίως στις ηλικίες μετά τα 25, εξαιτίας της μετανάστευσης που προκλήθηκε από τη λιτότητα.
**Αλλά την ίδια ώρα δεν γνωρίζουμε, αν το δείγμα της AGB – συγγνώμη της Nielsen- έχει προσαρμοστεί στις αλλαγές που επέφερε το Μνημόνιο, μετά τη διάλυση της μεσαίας τάξης.
**Στην Κύπρο, πάντως και έκαναν τις αλλαγές και ενημέρωσαν.
**Και με τη μέτρηση, ισχύει δυστυχώς, το καθεστώς της κλειστής αγοράς, ο “κλειστός κύκλος”.
**Η έρευνα αξιολογείται από την ίδια την αγορά και την περίφημη Επιτροπή Έρευνας Ελέγχου Τηλεθέασης που ορίζεται από το τρίγωνο …της αγοράς.
**Τα πορίσματα δεν κοινοποιούνται, ώστε κανείς, πλην της κλειστής αγοράς στην τηλεόραση, δεν γνωρίζει τι συμβαίνει με το δείγμα.
**Όμως με βάση τα, αποτελέσματα γίνεται η κατανομή των διαφημιστικών εσόδων και της κρατικής δαπάνης.
**Πρέπει κάπως να πιστοποιηθεί, λοιπόν, η αυθεντικότητα του “νομίσματος” που κόβει η Nielsen
**Αυτά ισχύουν επί χρόνια και η στήλη τα κατέγραφε, από τις εποχές της AGB.
**Κατά καιρούς άλλοι σταθμοί θίγονται και ζητούν έρευνα, και άλλοι κερδίζουν. Συνεπώς κανείς δεν εξετάζει σε βάθος την υπόθεση.