Μια άλλη τηλεοπτική εταιρεία, στην επιστολή της προς την Επιτροπή Ανταγωνισμών που δεν αναφέρεται, σημειώνει για τις συνδρομητικές πλατφόρμες: «Αποτελεί ιδιαίτερο ανταγωνιστικό παράγοντα η προβολή προγραμμάτων, όπως η πρώτη μετάδοση κινηματογραφικών ταινιών, οι οποίες, αφού προβληθούν στις κινηματογραφικές αίθουσες, μεταδίδονται κατά σειρά προτεραιότητας πρώτα μέσω των συνδρομητικών σταθμών (περίπου 6 – 8 μήνες μετά την εκπνοή των δικαιωμάτων για κινηματογραφική προβολή) και μετά μέσω τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας ενημερωτικού προγράμματος γενικού περιεχομένου ψηφιακής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης (12 μήνες μετά την εκπνοή των δικαιωμάτων της συνδρομητικής τηλεόρασης».