Δυστυχώς, η Επιτροπή Ανταγωνισμού δεν δημοσιεύει αναλυτικά οικονομικά στοιχεία στις αποφάσεις της, παρά το γεγονός πως είναι διαθέσιμα στους ισολογισμούς των εταιρειών και στα στοιχεία τηλεθέασης της Nielsen. Μόνο η Media Services έχει σταματήσει να δημοσιεύει στοιχεία για τη διαφημιστική δαπάνη
Παρ’ όλα αυτά, από τον πίνακα της ΕΑ, επί της εξαγοράς της Green Pixel, προκύπτει πως η συνεργασία Alpha – Star αποτελεί ισχυρό πυλώνα στην τηλεόραση, έχοντας το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς. Οι υπόλοιποι σταθμοί είναι σε μειονεκτική θέση, καθώς θα πρέπει να συνάψουν αντίστοιχες συνεργασίες. Στην πραγματικότητα εφαρμόζεται εν μέρει …η περίφημη Μελέτη της Φλωρεντίας, που είχε προτείνει η προηγούμενη κυβέρνηση.
Τηλεοπτικός σταθμός | 2017 | 2018 | 2019 | 9μηνο 2020 |
ALPHA | 15%-25% | 25%-35% | 15%-25% | 15%-25% |
STAR | 15%-25% | 15%-25% | 15%-25% | 15%-25% |
ΑΝΤ1 | 15%-25% | 15%-25% | 15%-25% | 15%-25% |
OPEN | 5%-10% | 0%-5% | 5%-10% | 5%-10% |
MEGA | 0%-5% | 0%-5% | 0%-5% | 5%-10% |
ΣΚΑΪ | 25%-35% | 25%-35% | 15%-25% | 15%-25% |
ΕΡΤ | 0%-5% | 5%-10% | 0%-5% | 0%-5% |
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV | 0%-5% | 0%-5% | 0%-5% | 0%-5% |
Αθροιστικό μερίδιο Alpha – Star | 35%-45% | 45%-55% | 45%-55% | 35%-45% |