Παραμένει ισχυρό το Netflix στην παγκόσμια αγορά, αλλά χρειάζεται επειγόντως ελκυστικό περιεχόμενο, καθώς ο κορονοϊός εξάντλησε την ταινιοθήκη του. Οι νέοι του συνδρομητές ανήλθαν σε περίπου 3,98 εκατ. στο πρώτο τρίμηνο, έναντι πρόβλεψης για 6,2 εκατ. πελάτες. Το 2020 το Netflix είχε προσθέσει 15,8 εκατ. νέους συνδρομητές εξαιτίας της πανδημίας, οι οποίοι όμως μένοντας στο σπίτι κατανάλωσαν σχεδόν όλο το περιεχόμενο της πλατφόρμας, ενώ σε συνδυασμό με την αύξηση της τιμής μειώθηκε το ενδιαφέρον. Οι σχετικές εκτιμήσεις της στήλης επιβεβαιώθηκαν και από τα οικονομικά στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία.