Το ζημιογόνο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων του 2014 δεν έχει πλέον καμιά σχέση με το τεχνολογικά εκσυγχρονισμένο και κερδοφόρο ΑΠΕ του 2019, που μεταφέρεται στην αρμοδιότητα του πρωθυπουργικού γραφείου. Από το 2015 ως και το 2018 το ΑΠΕ, υπό την προεδρία του Μιχάλη Ψύλλου, που υπέβαλε ήδη την παραίτησή του από τη διοίκηση, έκανε σημαντικά βήματα, κυρίως στην αναγνώρισή του ως διεθνές brand name με ισχυρές συνεργασίες σε διεθνές επίπεδο.
Όπως προκύπτει από τον απολογισμό που κατέθεσε ο παραιτηθείς δημοσιογράφος στον νέο αρμόδιο υπουργό Στέλιο Πέτσα, το διάστημα 2016 – 2019 το ΑΠΕ-ΜΠΕ παρουσίασε αλματώδη άνοδο στα διαφημιστικά του έσοδα. Από το 2014 ως το 2018 η διαφήμιση στο Πρακτορείο αυξήθηκε από 83.207 ευρώ σε 553.664 ευρώ, δηλαδή, αύξηση της τάξης του 560%!
Σημαντική δράση στο πλαίσιο της προστασίας των πνευματικών του δικαιωμάτων ήταν η χρησιμοποίηση συγκεκριμένου λογισμικού λογοκλοπής, έτσι ώστε να καταγραφούν περί 1.100 sites που χρησιμοποιούσαν ειδήσεις του Πρακτορείου χωρίς να πληρώνουν για αυτό. Το σύνολο συνδρομών τη δεκαετία 2004 – 2014 ήταν 186, ενώ σήμερα υπάρχουν συνολικά 460 ενεργοί συνδρομητές.
Στο ΑΠΕ-ΜΠΕ εργάζονται σήμερα 250 δημοσιογράφοι και 25 τεχνικοί και διοικητικοί υπάλληλοι.
Οι πωλήσεις υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 24,2%, από 1,515 εκατ. ευρώ το 2015 σε 1,88 εκατ. ευρώ το 2018. Ως αποτέλεσμα των κινήσεων σε οικονομικό επίπεδο, η εταιρεία μείωσε τις συνολικές υποχρεώσεις από 4,3 εκατ. ευρώ το 2015 σε 0,999 εκατ. ευρώ το 2018. Διευθέτησε ακόμη τις ληξιπρόθεσμες οφειλές της, οι οποίες μειώθηκαν από 539.133 ευρώ τον Δεκέμβριο του 2015 σε 168.120 ευρώ τον Δεκέμβριο του 2018.