Μια χρονιά σκληρού ανταγωνισμού για την τηλεόραση έχει ξεκινήσει. Δεν είναι μόνο η μάχη μεταξύ των σταθμών ελεύθερης μετάδοσης αλλά και η πίεση που ασκούν οι συνδρομητικές πλατφόρμες Cosmote TV και Nova και οι υπηρεσίες Over The Top, όπως το Netflix.
Και τη φετινή χρονιά θα αναμετρηθούν τα reality προγράμματα (συμβίωσης, μόδας, επιβίωσης, μαγειρικής) με ελληνικές σειρές υψηλού κόστους, διεκδικώντας μερίδιο από τη διαφημιστική αγορά, η οποία –στην καλύτερη περίπτωση– δεν μπορεί να υπερβεί τα 300 εκατ. ευρώ. Οι καθημερινές δραματικές σειρές δείχνουν να κερδίζουν το κοινό, αλλά δεν ισχύει το ίδιο με τις εβδομαδιαίες, που τις ξεχνάει ο κόσμος, αφού οι Over Τhe Τop υπηρεσίες άλλαξαν τις συνήθειες του κοινού με τη διάθεση όλων των επεισοδίων των σίριαλ.
Ο ΣΚΑΪ θα στηριχθεί στην ενημέρωση (δελτία ειδήσεων και ενημερωτικές εκπομπές), και στα reality προγράμματα, όπως το «Big Brother» και ο διαγωνισμός μαγειρικής «Top Chef», ενώ φέτος πρόσθεσε και μία καθημερινή δραματική σειρά στο πρόγραμμά του.
Ο ΑΝΤ1 κατεβαίνει στον ανταγωνισμό με το reality μαγειρικής «Game of Chefs» και τις δύο δημοφιλείς σειρές «Άγριες Μέλισσες» και «Ήλιος». Το Star έχει την πετυχημένη συνταγή του «GNTM και το «όπλο» του «Master Chef» αλλά και σταθερές αξίες, όπως «Ο Τροχός της Τύχης». Ο συνεργαζόμενος Alpha θέλει να καλύψει το χαμένο έδαφος στην τηλεθέαση και έχει ήδη κάνει τρομερή καμπάνια στο internet για τον «Σασμό».
Σε αντίθεση με πέρυσι, όταν το Mega επανήλθε στους τηλεοπτικούς δέκτες, στις αρχές Φεβρουαρίου, ο σταθμός του Βαγγέλη Μαρινάκη έκανε μεγάλες επενδύσεις σε σειρές, σε πρόσωπα και στο Champions League, στους ομίλους τους οποίου όμως δεν μπόρεσε να περάσει η ομάδα του Ολυμπιακού. Το Open αναζητεί ρόλο, επενδύοντας στην ενημέρωση, σε έναν τομέα που έχει έλλειμμα ακόμη η ΕΡΤ, η οποία έχει κάνει τεράστια και σημαντική προσπάθεια στη μυθοπλασία.