- Απέδωσε η επιλογή του Μιχάλη Τσαμάζ με τη Super League
Η ανατροπή του καλοκαιριού στη Super League απέδωσε καρπούς. Η Cosmote TV, βλέποντας τη Nova να μην ενδιαφέρεται για τις ελληνικές ομάδες, πήρε τη μεγάλη απόφαση να μπει στην κεντρική αρένα του ελληνικού πρωταθλήματος.
Σε μια εποχή με αντιξοότητες, η στρατηγική απόφαση του Μιχάλη Τσαμάζ έφερε άνοδο στη συνδρομητική βάση της Cosmote TV κατά 8,5%. Στις 31 Δεκεμβρίου 2021 η Cosmote TV έφτασε τους 624.195 συνδρομητές, παραμένοντας στην κορυφή και σε απόσταση από τους υπόλοιπους ανταγωνιστές, Netflix και Nova.
Η πορεία της Cosmote TV παραμένει δυναμική. Στο τέλος του 2020 κατέγραφε 575.282 πελάτες, το ίδιο διάστημα του 2019 είχε 554.986 συνδρομητές, 541.907 το 2018 και 524.770 το 2017, το 2016 είχε 502.696 και το 2015 είχε 446.499 συνδρομητές.