Εντυπωσιακή καταγράφεται η αύξηση της διαφήμισης στην τηλεόραση για τον περασμένο Ιούλιο σε ποσοστά πάνω από 33%. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Service η ονομαστική δαπάνη στα ΜΜΕ για τον Ιούλιο έφθασε τα 97,8 εκατ. ευρώ και αύξηση εμφανίζουν η τηλεόραση που απορρόφησε 46,4 εκατ. ευρώ και το ραδιόφωνο με 6 εκατ. ευρώ. Αντιθέτως στα περιοδικά η δαπάνη συνεχίζει την πτωτική της πορεία με μείον 18,8% και έσοδα 24,4 εκατ. ευρώ. Μείωση καταγράφεται και για τις εφημερίδες που πήραν 20,8 εκατ. με ποσοστό πτώσης 8,4%.
Για το 7μηνο του 2013 ίσως για πρώτη φορά η συνολική δαπάνη στα ΜΜΕ εμφανίζει θετικό πρόσημο κατά 1%, γεγονός που οφείλεται στην αύξηση της διαφήμισης στην τηλεόραση. Τα ΜΜΕ απορρόφησαν από την αγορά 686.944.251 ευρώ. Η μερίδα του λέοντος ανήκει στα τηλεοπτικά κανάλια που πήραν αυτούς τους μήνες το 49% της διαφήμισης, δηλαδή 337.187.918 ευρώ με αύξηση σε σχέση με το 2012 κατά 22,8%. Τα περιοδικά εμφανίζουν πτώση κατά 23,4% και απορρόφησαν 167.068.309 ευρώ, οι εφημερίδες 147.204.526 και το ραδιόφωνο 35.483.498 ευρώ.